Avatar billede nok Nybegynder
22. oktober 2003 - 12:16 Der er 5 kommentarer

Windows xp går grasat ved 34 min tilbage

ved opdatering med windows xp home går inst. i stå ved 34 min. tilbage (gentagne forsøg)

der er ingen problemer når der bruges ny instalering med samme cd og pc.

problem  alle programmer skal geninst. ved nyinst.

det er samme cd der er benyttet v. nyinst.som der forsøges opdateret med.

mvh  nok
Avatar billede victor-1 Nybegynder
22. oktober 2003 - 22:16 #1
Hvad er det du vil opdatere med din cd-rom ?
Mener du en reparation ?
Avatar billede nok Nybegynder
23. oktober 2003 - 03:33 #2
hej victor
Jeg havde problemer med net og LAN indstilling, og da jeg havde lavet så mange ændringer der ikke gav det resolutat jeg ønskede, ville jeg opdatere styresystemet windows xp home, for at få renset ud i ændringerne, med Win 98 Win ME og før har jeg efter for mange rettelser og ændringer ofte opdateret styreprogrammet,aldrig problemer,  men da xp som nævnt går ned er jeg dårlig stillet,en ny inst. giver meget extra arbejde med næste alle installerede programmer,
hilsen nok
Avatar billede magictouch Nybegynder
23. oktober 2003 - 06:00 #3
Start med sfc /scannow, det vil scanne og reparere dine systemfiler, husk win cd i drevet, lave mellemrum imellem sfc og /
Ellers en repair: http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#installering_repair
Avatar billede victor-1 Nybegynder
10. november 2003 - 18:09 #4
Feedback
Avatar billede victor-1 Nybegynder
14. november 2003 - 19:38 #5
Det ville være rart med noget feedback her !