Avatar billede skurk Nybegynder
21. oktober 2003 - 13:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor er mine logon informationer

Håber jeg har placeret spørgsmålet det rigtige sted.

Når jeg logger ind på eksperten og etv. andre steder bliver jeg surgt om jeg vil gemme informationerene, hvor bliver disse informationer gemt. Jeg tænker bla. på hvis jeg skifter adgangskode så ligger der jo pludselig et hav af overflødig oplysninger.

Jeg har Win XP men explore ver. 6.0
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2003 - 14:00 #1
Når du skifter password får du blot en fejl om at du ikke kunne logge ind på siden, og så logger du blot ind med det nye password og fortæller at den skal gemme det når du logger ind.
Avatar billede halifax Nybegynder
21. oktober 2003 - 14:03 #2
Det var jo ikke et svar på, hvor disse oplysninger bliver gemt.
Fint nok at give en vejledning til at skifte password, men "hvor bliver disse informationer gemt."  Citat fra spørgsmålet.
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2003 - 14:07 #3
Det var også en fejl - jeg ville ikke have svaret; det VAR blot en kommentar, men det er lidt svært at lave om... BKLGR!
Avatar billede halifax Nybegynder
21. oktober 2003 - 14:07 #4
Oftes gemmesdisse oplysninger i en cookie på harddisken, oftest i C:\Windows\Cookies
Sletter man cookies opleves at password'et er væk og man må skrive det ind igen.
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2003 - 14:10 #5
På en engelsk windows version kan du rense dem via menuen:
Tools -> Internet Options -> Content ->
Klik på "Autocomplete". Her har du mulighed for at rense gemte brugernavne og passwords.
Avatar billede skurk Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:18 #6
Jeg takker jer begge for gode og hurtige svar