Avatar billede 121261 Nybegynder
21. oktober 2003 - 11:48 Der er 2 kommentarer

Problemer med router og Ftp

Hej
Har lige installeret 2003 server men er løbet ind i følgende problem.
Jeg kan ikke connecte til min d-link 604+ router fra serveren af (browser fejl 401 Unauthorized )
har ligeledes installeret ftp4u der heller ikke kan connecte ud gennem routeren.
Jeg har ikke ændret på routeropsætningen og fra resten af
netwærket kan jeg godt connecte til routeren på 192.168.0.1

Det skal siges at under windows 2000 advanced server var der ingen problemer.

Jeg er næsten sikker på at det er den strenge sikkerhed i windows 2003 der er skyld i det , men jeg ved ikke hvor jeg skal rette fejlen.
Avatar billede aspbuilder Nybegynder
21. oktober 2003 - 11:56 #1
Kan resten af netværket se windows 2003 serveren? Det kan være din server ikke har den rigtige subnetmaske eller ip!
Avatar billede daquar Nybegynder
05. november 2003 - 11:26 #2
Kan du browse andre websider (som i: har du deaktiveret den vilde sikkerhed i ie?)