Avatar billede vocale Nybegynder
20. oktober 2003 - 21:55 Der er 6 kommentarer

Hvilket bundkort skal jeg vælge?

Er der nogle der kan hjælpe mig med hvilket bundkort jeg skal købe! det skal være AMD det mest stabileste og måske bedste..
jeg har tænk på to Bundkort:
Asus A7V600 eller

Epox 8RDA3+

Hvis der er nogle der har kendskab til de to bundkort eller kan anbefale nogle andre bundkort ville det være meget rart at høre fra jer. :D

MVH Vocale
Avatar billede htmlkongen Novice
20. oktober 2003 - 21:57 #1
Epok 8k5a 3+ er klart pengene værd!!! Det har jeg, og det mener jeg er det bedste til prisen!
Avatar billede nielsenp Nybegynder
20. oktober 2003 - 22:12 #2
jeg vil anbefale Asus A7N8X Deluxe.. Godt, stabilt, mange features. Du kan læse mere om den her: http://www.edbpriser.dk/hardware/produktbedom.asp?ID=1264628103
Avatar billede arne_v Ekspert
20. oktober 2003 - 23:46 #3
Asus er altid gode !
Avatar billede vocale Nybegynder
21. oktober 2003 - 08:02 #4
Tak.. Er der nogle der ved noget om Asus A7V600 er det et godt bundkort?
Eller er A7N8X deluxe bedre?
Avatar billede arne_v Ekspert
21. oktober 2003 - 10:03 #5
Du kan selv sammenligne her:
http://www.asus.com/products/mb/socketa/a7v600/overview.htm
http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=a7n8x

Umiddelbart ligner de hinanden en del.

(jeg kender ingen af kortene)
Avatar billede asusfreak Nybegynder
23. oktober 2003 - 22:56 #6
Asus er ganske glimmerende men også lidt dyr :)
Er selv asusfreak, men har måtte give Soltek lidt "Credit" for deres SL-75FRN2-L (Nforce2 Ultra 400 versionen), har den til at køre med en XP 2400@3200 (eller med den "ægte" frekvens en 3200'er kører).