Avatar billede carparknorth Nybegynder
20. oktober 2003 - 17:26 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Popups hele tiden

Hej Eksperten.

For dælen... hvor har I alle de popups? Jeg bliver mega irriteret! Jeg ved godt der skal penge ind, men det hjælper jo ikke ligefrem at pisse brugerne af... for det er det eneste I opnår ved at have de popups!!
Avatar billede carparknorth Nybegynder
20. oktober 2003 - 17:27 #1
hvor = hvorfor... ups!
Avatar billede resten Nybegynder
20. oktober 2003 - 17:32 #2
Prøv programmet admuncher det fjerner popup's

www.admuncher.com
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
20. oktober 2003 - 17:34 #3
Eller installer Google Toolbar som også indeholder en udemærket popup-killer (udover den praktiske toolbar til google søgemaskinen)

http://toolbar.google.com/
Avatar billede exp Juniormester
20. oktober 2003 - 19:48 #4
eller skift til mozilla firebird... der er indbygget popup-stopper
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
20. oktober 2003 - 20:20 #5
Jeg hopper på exp's forslag, Mozilla Firebird kan klart anbefales :-)
Avatar billede michael2004 Nybegynder
21. oktober 2003 - 00:39 #6
prøv Symatex firewall / internet security
  Kanon dræber alle popups !
(det er min erfaring)
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. oktober 2003 - 08:58 #7
tja nu vil jeg lige kommme med min mening.

Firebird er et godt valg, men hvorfor f**** skulle jeg vælge en anden browser bare for at blive fri for dårlig reklame?
og det er det samme med alle de popup programmer!

Den seneste popup de har fået her på eksperten virker ikke en gang optimalt :( man kan ikke trykke på den uden at få en "siden kan ikke vises" side.

Fortsat god dag :o)
Avatar billede hermandsen Juniormester
21. oktober 2003 - 09:59 #8
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. oktober 2003 - 10:07 #9
hermandsen :o)
Avatar billede carparknorth Nybegynder
21. oktober 2003 - 12:57 #10
betale for at slippe for popups???

det lyder da som en super idé!
Avatar billede hermandsen Juniormester
21. oktober 2003 - 13:08 #11
Tjaaaa... Jeg har været pro i lidt over et år nu, og synes da det er alle tiders!!

Jeg gør det:
1. For at støtte Eksperten.
2. For at slippe for reklamer!
3. Diverse småting der ellers er rare at ha'! :)

Heldigvis har jeg lidt tid endnu at løbe på... Mit arbonement udløber nemlig først d. 27. oktober 2004!! :)