Avatar billede faetter_br Nybegynder
20. oktober 2003 - 13:51 Der er 5 kommentarer

B-one. Langsom adgang til phpMyAdmin.

Hej

Jeg har oprettet et domaine hos b-one, men deres adgang til phpMyadmin er ekstrem langsom. Det tager ca 20-30 sek. at logge ind!!!

Har forhørt mig hos nogle af mine venner som også har hos b-one, men de har ingen problemer, dog med én undtagelse.

Er der andre der har ligende problemer?? De siger de er klar over problemerne, men kan ikke sige, hvornår de kan komme med en løsning.
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. oktober 2003 - 13:55 #1
Nu har de nok mere end en mysql server. Så hvis de er klar over prob. er det nok alle brugere der er tildelt denne mysql som har prob. ikke at ALLE deres kunder har prob. hvis kun den ene mysql(phpMyAdmin) server fejler..

Så der er nok bare at vente på at b-one får rettet fejlen og indtil da leve med hastigheden.
Avatar billede faetter_br Nybegynder
20. oktober 2003 - 14:01 #2
Sidder du hos b-one??
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. oktober 2003 - 14:04 #3
Om jeg sidder hos B-one? Ansat?
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2004 - 13:29 #4
Du kunne vel ikke hjælpe mig? :) Hvad er linket til phpmyadmin hos b-one? :)
Avatar billede oleoldhoj Nybegynder
20. september 2004 - 19:34 #5
jeg ved ikke om det er det rigtige forum at skrige sin fortvivlese ud.

Jeg har B-one (ligesom en virus) Jeg har opsagt mit domaine hos dem, men det betyder ikke at man ikke forsætter med at få opkrævninger - tillad mig at sige det - b-one er famdme ubehagelige.

sagens akter i tidslinie

Opsigelse af domæne : Ole Oldhøj
Skrevet den 21-08-2004 00:28:36

Jeg vil gerne opsige mit domæne og webhotel - det drejer sig om www.theopengame.com
Jeg bemærker nu, at der var 3 måneders opsigelse hvilket jeg ikke var klar over. Da jeg ikke bruger domænet til noget ønsker jeg at opsige det hurtigst muligt.

Mvh og tak for god og stabil hosting for denne gang.

Ole Oldhøj

Opsigelse af domæne : B-ONE DANMARK KH
Skrevet den 21-08-2004 12:35:47

se veligst vores FAQ for svar:
http://www.b-one.net/static/support-faq.jsp?category=general&number=4

Med venlig hilsen / Best Regards

----------------------------------
B-One ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.net
---------------------------------

Opsigelse af domæne : Ole Oldhøj
Skrevet den 21-08-2004 14:48:03

Var der uklarheder i min opsigelse ?

Jeg kan bestille og betale over nettet, så kan jeg vel også opsige over nettet ?

mvh Ole Oldhoj

Opsigelse af domæne : Ole Oldhøj
Skrevet den 21-08-2004 15:20:48

efter at have læst jeres forretningsbetingelser kan jeg konkludere at hvor brevet skal stiles hen ikke ligge i forretningsbetingelserne - jeg formoder at brevet skal stiles til.

b-one.net
Esromgade 15 opg.1, 4 sal
DK-2200 KBH N

har jeg ret ?
eller ligger som der står på krak.dk

http://www.krak.dk/scripts/soegning/krakdk_soegning_resultatside.asp?pub_id=KVWW&data=k&formnavn=normal&Map_left=&Map_right=&Map_top=&Map_bottom=&VIRK=+&navn=b-one&vej=&HUSNR=&POSTNR_FRA=&BY=&tlf=&firma=Find+firma

B-One
Nybøllevej 5
2765 Smørum
tlf: 26178209

(Venligt opdater Krak.dk + evt. registrer jeres telefon nummer)

jeg vil sådanne set ikke være besværlig, jeg vil bare gerne opsig mit abbonoment - så kan vi ikke bare lukke sagen her

på forhånd tak
Ole Oldhoj

og jeg glæder mig til at blive kunde hos jer igen, når min økonomi er oppe og stå igen - jeg føler ikke jeg har råd til at betale den.

Opsigelse af domæne : B-ONE DANMARK KH
Skrevet den 22-08-2004 14:39:53

Hej
se kontakt info her:
http://www.b-one.net/static/info-contact.jsp

Med venlig hilsen / Best Regards

----------------------------------
B-One ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.net
---------------------------------

Opsigelse af domæne : Ole Oldhøj
Skrevet den 22-08-2004 20:32:49

jeg vil sådanne set ikke være besværlig, jeg vil bare gerne opsig mit abbonoment - så kan vi ikke bare lukke sagen her

på forhånd tak
Ole Oldhoj

og jeg glæder mig til at blive kunde hos jer igen, når min økonomi er oppe og stå igen - jeg føler ikke jeg har råd til at betale den.

******************************************************************

Hurraaaaa - jeg er opsagt eller hvad ?
*********************************************************************

Opsigelse af domæne : B-ONE DANMARK AS
Skrevet den 23-08-2004 10:30:09

Hej,

Du modtager bekræftelse på din opsigelse så snart den er blevet behandlet.

Med venlig hilsen / Best Regards

----------------------------------
B-One ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.net
---------------------------------

herefter går der et rum tid hvorefter jeg får en ny rykker

RE: Betalingspåmindelse : Ole Michael Oldhoj
Skrevet den 06-09-2004 11:22:54

jvf. jeres brev

http://www.b-one.net/show_sup.php?lang=da_DK&code=xhCvDparxx

har jeg fået den opfattelse at jeg har opsagt theopengame.com og formoder at
det er et uheld at den er smuttet igemmen jeres regnskab/admin -

på forhånd tak

Ole Oldhøj

>Ole Oldhøj
>
>Vi har registeret et skyldigt beløb på DKK 266,25 vedrørende ordre nr.
>44314 dækkende ydelser tilknyttet domænet theopengame.com.
>
>Faktura(er) kan ses i kontrolpanelet, som kan tilgås via nedenstående
>link:
>https://www.b-one.net/admin/
>
>Betalingen kan foretages online via nedenstående link og skal betales
>inden d. 12-09-04:
>https://www.b-one.net/pay.do?ocode=HgKmkOFgzrceEefw
>
>Såfremt du har betalt det skyldige beløb indenfor de sidste dage, skal
>du blot se bort fra denne e-mail.
>
>For ikke at påføre dig yderligere omkostninger beder vi dig snarest
>indbetale beløbet. Vi gør opmærksom på, at du må regne med yderligere
>omkostninger, hvis beløbet ikke er indbetalt inden d. 12-09-04.
>
>Med hensyn til rykkere henviser vi til vore forretningsbetingelser.
>
>Husk også at kontrollere på vores hjemmeside (www.b-one.net) under
>kontrolpanel, at vi har Deres korrekte adresse.
>
>Med venlig hilsen
>
>SALGSAFDELINGEN
>------------------------------------------
>B-one ApS
>Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
>DK-2200 København N
>
>Fax-nr. +45 7020 5872
>-------------- www.b-one.net -------------

_________________________________________________________________
Opret en gratis Hotmail-konto http://www.hotmail.com med udsigt til 250 MB
lagerkapacitet

RE: Betalingspåmindelse : Ole Michael Oldhoj
Skrevet den 06-09-2004 13:57:18

se jeg har ikke fået min bekræftigelse på at mit aftale er opsagt.

RE: Betalingspåmindelse : B-ONE DANMARK RM
Skrevet den 07-09-2004 11:05:48

hej

vi har ikke modtaget nogen skriftlig opsigelse fra dig, hvorfor du ikke har modtaget nogen bekræftelse.

Med venlig hilsen / Best Regards

----------------------------------
B-One ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.net
---------------------------------

RE: Betalingspåmindelse : Ole Michael Oldhoj
Skrevet den 07-09-2004 11:32:44

nej har i læst jeres egen besked til mig ?

I skriver

******************************************************
Hej,

Du modtager bekræftelse på din opsigelse så snart den er blevet behandlet.

Med venlig hilsen / Best Regards

----------------------------------
B-One ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.net
---------------------------------

*****************************************************

Jeg formoder at det betyder at i sender mig en opsigelse eller tager jeg fejl.

RE: Betalingspåmindelse : B-ONE DANMARK RM
Skrevet den 07-09-2004 11:41:36

Hej Ole,
Bekræftelser på opsigelser udsendes fra en anden afdeling, men de bliver naturligvis kun udsendt når der er modtaget en opsigelse som de kan behandle.

Har du ikke modtaget beklræftelse, betyder det at din opsigelse ikke er modtaget.

Med venlig hilsen / Best Regards

----------------------------------
B-One ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.net
---------------------------------

RE: Betalingspåmindelse : Ole Michael Oldhoj
Skrevet den 07-09-2004 14:54:33

jeg har lidt svært ved af fatte jeres brev.

1. Jeg har opsagt mit domaine
2. I har bekraftet at i har modtaget min opsigelse
3. derefter er der gået ged i det

... hvad betyder det for mig lige nu - er mit domaine opsagt ? eller er det ikke ?

RE: Betalingspåmindelse : B-ONE DANMARK RM
Skrevet den 07-09-2004 15:03:06

Hej,

Vi har ikke bekræftet at den er modtaget - der står at du modtager en bekræftelse når den er behandlet - men før vi kan behandle noget skal vi jo modtage det.

Med venlig hilsen / Best Regards

----------------------------------
B-One ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.net
---------------------------------

RE: Betalingspåmindelse : Ole Michael Oldhoj
Skrevet den 07-09-2004 15:17:04

jamen så er alting jo i den skønneste orden

Med venlig hilsen / Best Regards

Ole Oldhøj

**************************************************
BEMÆRK DERES SVAR
Vi har ikke bekræftet at den er modtaget - der står at du modtager en bekræftelse når den er behandlet - men før vi kan behandle noget skal vi jo modtage det.
jeg anser ikke mig selv for at være fattesvag - men hvad er det de siger ?

oki der gåe en rum tid igen

Rykker-dato: 20-09-04
Reference: theopengame.com

Din manglende betaling af ordre nr. 44314.

Vi havde pr. 13-09-04 ikke modtaget betaling af det udestående beløb på
din ordre.

For ikke at påføre dig yderligere omkostninger beder vi dig indbetale
beløbet snarest. Vi gør opmærksom på, at du må regne med yderligere
omkostninger, hvis beløbet ikke er indbetalt inden d. 28-09-04.

Varebetegnelse: Beløb i DKK

Skyldig saldo på ordre DKK 266,25
Rykkergebyr (faktura nummer 168066) DKK 100,00
------------------------------------------------------------
Ny skyldig saldo i alt DKK 366,25
============================================================

Betaling af udestående skal gøres via Internettet på følgende url:
https://www.b-one.net/(oki det får i ikke da det indeholder passwords)

Klik på ”faktura” under kontrolpanelet hvor samtlige fakturaer på din
ordre kan ses, og hvor betaling af udestående ligeledes kan gøres fra.

Husk også at kontrollere på vores hjemmeside (www.b-one.net) under
kontrolpanel, at vi har Deres korrekte e-mail-adresse.

Hvis du ikke har mulighed for at foretage betalingen online via
betalingskort, da kan betaling også gøres via homebanking:

Giroindbetalingsnummer: +71<000000001680669+82016384<

Med venlig hilsen

SALGSAFDELINGEN
------------------------------------------
B-one ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N

Fax-nr. +45 7020 5872
-------------- www.b-one.net -------------

************************************************************

er der nogle der fatter hvordan man melder sig ud ?

deres LOGO ER 80.000 har allerede gjort det -OG DE KAN IKKE MELDE SIG UD AF B-ONE