Avatar billede thomas72 Nybegynder
19. oktober 2003 - 23:44 Der er 13 kommentarer

Billigt, godt og stabilt ASP.NET webhotel

Hejsa alle

Er der en af jer der har kendskab til en webhoteludbyder som har asp.net og så er billig og med en fornuftig forbindelse til omverden?

Med venlig hilsen
Thomas Sørensen
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. oktober 2003 - 00:01 #1
Hvor vigtig er stabilitet og support? Web10.dk har noget men de har vist aldrig fået ros for deres win maskiner.

Så er der www.adweb.dk / www.gullestrup.net som tager lidt mere også får du stabilitet og support.
Avatar billede ducks Nybegynder
20. oktober 2003 - 00:06 #2
Jeg har hos www.cliche.dk, der har aldrig været andet end småfejl såsom ftp serveren ik virkede, men fejlene er altid blevet rettet kort tid efter man sender dem en mail.
Avatar billede thomas72 Nybegynder
20. oktober 2003 - 00:12 #3
Har cliche.dk asp.net ?
Avatar billede hostmoster Nybegynder
20. oktober 2003 - 08:20 #4
www.starthotel.dk er billig med ASP.NET
Avatar billede hostmoster Nybegynder
20. oktober 2003 - 08:22 #5
Btw. Web10 har fået nye win-maskiner og de kører rigtig godt. De har også ASP.NET
Avatar billede hostmoster Nybegynder
20. oktober 2003 - 08:24 #6
Gullestrup går vist væk fra Windows ifølge en artikel. Her fremgik det at Gullestrup.net og yanet.dk fremover kun vil have Linux. Så det er nok ikke holbart at spille på den hest.
Avatar billede jakki Nybegynder
20. oktober 2003 - 08:54 #7
Du kan prøv at kígge for www.secnet.dk de har ASP.net
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. oktober 2003 - 09:31 #8
Har læst den artikkel, der står vist ikke at de går 100% væk fra dem.
Avatar billede hostmoster Nybegynder
20. oktober 2003 - 09:51 #9
Nej ikke 100% men hvis der er 90% chance at de går væk fra .NET inden for en overskuelig fremtid, så er det nok ikke det bedste at satse på :-)

Hvorfor har I ikke .NET ?
Avatar billede gullestrup Nybegynder
20. oktober 2003 - 14:08 #10
hostmonster - Det der står i artiklen er til dels uden for vores kontrol, med det er korrekt, at vi kigger på Linux.

Vi går væk fra Microsoft.
Der står at vi er modstander af at skrive under på noget, som vi ikke pt. kan leve op til, selvom både vi og MS ved det. Problemet her og nu ligger i, at vi ikke har to MCP'er ansat, og derfor har vi søgt (og fået) en 6 måneders udsættelse til at opfylde dette krav.

Vi har således på nuværende tildspunkt, vores aftale med Microsoft på plads, så vi lovlig kan udbyde hosting på MS-platformen.
Avatar billede gullestrup Nybegynder
20. oktober 2003 - 14:08 #11
UPS Der skulle selvfølgelig 3 3. linie stå:

Vi går IKKE væk fra Microsoft
Avatar billede overload.dk Nybegynder
22. oktober 2003 - 15:49 #12
Yourhost.dk tilbyder .net på deres større hoteller, de annoncere dog ikke med det endnu. Bruger det selv og det virker upåklageligt. Vil dog skyde på at de fleste udbydere tilbyder .net såfremt de også tilbyder hosting på windows maskiner...
Avatar billede Aliriza Nybegynder
03. november 2003 - 11:39 #13
concor.dk giver mulighed for .NET men jeg har ikke selv et webhotel med .NET. Mine 2 webhoteller er uden og jeg er yderst tilfreds med både hastighed og service.