Avatar billede ubhansen Nybegynder
19. oktober 2003 - 19:18 Der er 1 kommentar

celle bredde

Jeg har skiftet fra en ældre dreamweaver version til den nye MX2004, i nogen af de tidligere sider oprettet i den gamle version, har jeg brugt "spacer.gif" til at lave en celle på 1 pixel i bredden, i MX2004 kan jeg ikke lave celler der er mindre end 4 pixel i bredden selv om jeg putter en "spacer.gif" ind i cellen, og vil have den til at være 1 pixel bred, også selv om jeg retter det manuelt i koden så udviger den sig bare til 4 pixel igen, jeg har kigget alle opsætninger igennem, men kan ikke finde nogen instilling for lige det problem, er der nogen der har oplevet det, eller har en løsning ???
Avatar billede michael2004 Nybegynder
21. oktober 2003 - 12:50 #1
arbejde også med mx...... har ikke oplevet det hvad hvis du sætte
WIDTH="x%"
jeg ved god at det ikke gir den helt korrekt brede som du skal brug men