Avatar billede klud Praktikant
19. oktober 2003 - 16:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ny puter

Hejsa
Jeg skal ud og investere i ny maskine min gamle er ved at være lidt for træg.
Det jeg er på jagt efter er en god maskine til maks 3k.
Jeg har selv, Brænder, Floppy, HD, Gfxkort, Netkort, Skærm, Tastatur, Mus, Printer..
Nogen der har et godt bud på hva jeg skal gå efter.
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2003 - 17:01 #1
Så det du skal have er:

- Kabinet
- Bundkort
- Processor
- RAM

?
Avatar billede the_ghost Nybegynder
19. oktober 2003 - 17:13 #2
Det kommer helt an på hvad du vil bruge din com. til??

og du mangler også et lydkort.
Avatar billede klud Praktikant
19. oktober 2003 - 18:12 #3
Jeg bruger min maskine til at spille på primært,,, men kender i nogle steder ,hvor man kan købe det jeg mangler samlet, og selv sætte resten i, jeg har iøvrigt et lydkort.
Avatar billede the_ghost Nybegynder
19. oktober 2003 - 18:52 #4
www.midtdata.dk , kan du vælge de ting du mangler og så få dem til at samle det for dig. De sætter Lydkort, RAM & Processor i Bundkortet, og sætter det på Kabinettet.
Avatar billede sidan26 Nybegynder
19. oktober 2003 - 19:38 #5
har selv lige købt ved http://www.compumail.dk/ hvor man kan fravælge komponenter i de samlede systemer, så man kun får det man har behov for.