Avatar billede jenpre Nybegynder
18. oktober 2003 - 16:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan samler jeg min HD så den ikke er delt?

Jeg har købt en brugt bærbar af en god ven, og den fungerer udemærket efter en del hjælp herinde fra. Nu har jeg bare det problem at jeg desværre ikke kan installere mere på mit c drev, da hd'en er blevet delt og der kun er ca 2 gb på c drevet og 18 på d drevet. hvis der er nogen der ved hvordan jeg samler den, så vil jeg meget gerne høre fra jer. MVH Jens
Avatar billede jenpre Nybegynder
18. oktober 2003 - 16:17 #1
det skal lige siges den kører på xp pro :)
Avatar billede arlet Juniormester
18. oktober 2003 - 16:22 #2
så skal du kører en fuld formatering, så kan det lade sig gøre.
Avatar billede arlet Juniormester
18. oktober 2003 - 16:22 #3
Her står det trin for trin

http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm
Avatar billede jenpre Nybegynder
18. oktober 2003 - 16:23 #4
hehe, dig igen :) Tak tak...
Avatar billede arlet Juniormester
18. oktober 2003 - 16:25 #5
ja, mig igen *S*
Avatar billede arlet Juniormester
18. oktober 2003 - 16:26 #6
Takker for point *S*
Avatar billede jenpre Nybegynder
18. oktober 2003 - 16:27 #7
selv tak, tak for hjælpen.  god weekend!
Avatar billede resten Nybegynder
18. oktober 2003 - 16:31 #8
En fuld formatering for ar slå 2 drev sammen hmmm så er det nemmer med Partion Magic eller andet software der kan klare det.
Avatar billede fromsej Praktikant
18. oktober 2003 - 16:39 #9
Ranish partition manager burde kunne, desuden er en formatering slet ikke nok, hvis den løsning vælges skal der Fdisk til.