Avatar billede sargon Nybegynder
18. oktober 2003 - 13:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

libqt3 (KDE Style/theme)

Jeg er igang med at installeret et nyt style/theme til mit "KDE 3" desktop.

Det jeg gøre at følge installations vejledningen, som hører med, tager en "./configure".

Men den gør dette dukker denne fejl op:

Qt... configure: error: Qt (>= Qt 3.1 (20021021)) (library qt-mt) not found. Please check your installation!
For more details about this problem, look at the end of config.log.
Make sure that you have compiled Qt with thread support!
debian:~/Desktop/reinhardtstyle-0.5#

Jeg har installeret disse pakker: libqt3, libqt3-dev, libqt3-mt, libqt3-mt-dev.

Men jeg får stadig den samme fejl ?
Avatar billede sargon Nybegynder
18. oktober 2003 - 15:14 #1
Det skal siges det er dette Style jeg prøver at installere:

http://www.kde-look.org/content/show.php?content=5962
Avatar billede sargon Nybegynder
18. oktober 2003 - 16:09 #2
ingen som kan hjælpe ?
Avatar billede sargon Nybegynder
18. oktober 2003 - 16:13 #3
Lukker spm. da jeg har fundet ud af at "libqt3-mt-dev" ikke var installeret og nu virker det !!