Avatar billede darken Nybegynder
17. oktober 2003 - 19:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp mig med opsætning af Radeon 9500 pro graffikkort

Hej
Jeg har lige købt ny computer. Jeg købte den i løsdele. Radeon 9500 pro købte jeg med til.. men efter at jeg har installeret xp osv, har mit graffikkort forårsaget mange reboots. "The computer must reboot, because of your Display device" Denne besked kommer der tit frem som en popup. Jeg har installeret de nyeste drivers fra ati.com, men www.sapphiretech.com 's dowload side er ude af drift.. Er det derfor mit graffikkort ikke virker? Desuden kan jeg max køre med 70 fps i cs.
Håber i kan hjælpe...
Hilsen Martin
Avatar billede molle2002 Nybegynder
17. oktober 2003 - 19:07 #1
du skal ind og hente en driver f.eks. på producentens hjemmeside....
Avatar billede ird Praktikant
17. oktober 2003 - 19:09 #2
http://www.tweakup.dk/HTML/download/ati.htm

Prøv lige at hente en herfra
Avatar billede ird Praktikant
17. oktober 2003 - 19:13 #3
husk også efter en installering af nyt system at hentet alle nye updates fra windows http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

Dit kort understøtter brugen af directX 9.0b og din pc kommer til at køre en del bedre når du har alle updates