Avatar billede thomze Nybegynder
17. oktober 2003 - 18:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tjek da site!

Vil gerne have lidt kritik, konstruktiv så jeg har noget at gå efter.

www.thomze.dk

tak
Avatar billede es-cape Nybegynder
17. oktober 2003 - 19:13 #1
siden er pæn nok, men det tager en evighed at loade den :/
Avatar billede mannik Nybegynder
17. oktober 2003 - 19:23 #2
smid det chart dk væk. Hvad skal du bruge det til? Hvis du vil vide hvor mange hits du har så brug den statestik din ISP tilbyder eller lav en selv.

Ellers er det rigtigt nejs
Avatar billede wuddie Nybegynder
22. oktober 2003 - 20:03 #3
Den tager ikke lang tid at loade syntes jeg. Dog kunne jeg godt tænke mig en bedre baggrund :P
Avatar billede tnpihl Nybegynder
24. oktober 2003 - 16:31 #4
Jeg synes det er et flot site du har lavet.

Jeg synes ikke det føles som lang tid at loade din side. Men selvfølgelig dem der har en langsommere forbindelse vil det vare længere tid at loade. Jeg har tjekket dit logo foroven, den har en størrelse på godt 60kb. Jeg vil nok foreslå at du komprimere billedet mere så den ihvertfald kommer under de 40-50 kb, det skulle være muligt uden den mister noget.

Alle de forskellige billedelementer vil jeg foreslå du komprimere en smule.

Jeg synes forsiden er lidt tam når man kommer ind på den. Her tænker jeg på det store hvide felt i midten, sæt et billede eller to på, så liver det mere op. Ellers synes jeg farvevalget er ok.

Fint med Chart.dk. Den giver statistik, men den er skam også nødtig på den måde at dit site bliver mere synligt. Så hvorfor ikke beholde den...