Avatar billede fireguard Nybegynder
17. oktober 2003 - 17:44 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Webdomain.dk ?

Jeg har været så skide smart at oprette et webhotel hos webdomain.dk og få mit domæne partypictures.dk flyttet til hans rådne server, uden at have kigget mig omkring først. Jeg har betalt og der sker det samme som hos mange andre, jeg får ingen respons om noget fra webdomain. Det er ca. to uger siden jeg betalte. Nu har jeg så læst om alle de der har haft problemer og nu vil jeg egentlig gerne bare have meldt alt fra så jeg idet mindste ikke kommer til at betale mere, jeg er ligeglad med de penge jeg ellers har betalt, for jeg synes det der med advokathjælp lyder lidt skræmmende. Er der ikke noget jeg kan gøre for bare at få det ud af verdnen ?
Avatar billede tuctoh Nybegynder
17. oktober 2003 - 17:47 #1
Hvis du betalte med kreditkort, går du op i banken og siger at du ikke har modtaget noget for den betaling.
De giver dig et stykke papir som du skriver under på, og du vil få pengene sat ind på din konto igen.
Sådan får du pengene tilbage. det andet kan jeg ikke hjælpe med.
Avatar billede ducks Nybegynder
17. oktober 2003 - 17:51 #2
En skam så mange useriøse mennesker tror de kan alt, når de ikke skal stå ansigt til ansigt med kunden :( Jeg ved at der tidligere har været sådanne tilfælde som er blevet politianmeldt og senere tvangslukket, sikkert med en fortjænt gæld/bøde til ejeren.

Skriv til dem at du ikke ønsker at være abonnent mere, og hvis de sender flere regninger send dem tilbage eller klag til forbruger styrelsen. Men lad være med at betale.

Til sidst kan jeg sige, at jeg selv har hos cliche.dk som måske nogen gange har haft lidt problemer, men aldrig værre end de er blevet ordnet inden for en acceptabel tid hvis man gør dem opmærksomme, og de svarer altid på mails.
Avatar billede fireguard Nybegynder
17. oktober 2003 - 17:54 #3
Webdomain.dk svarer bare ikke på mails, da det drives af en af person og hans telefonnummer er gået ud af brug. Såå det er ikke den fedeste situation...
Avatar billede jakki Nybegynder
17. oktober 2003 - 19:53 #4
Du kan læse her der er en der vist har lavet en politi anmeldelse på dem
http://www.eksperten.dk/spm/343286

Det er hvad der kan ske når man køber billigt de kan ikke løbe rundt i det lange løb men det kunne du jo ikke vide
Avatar billede dd-man Nybegynder
17. oktober 2003 - 20:24 #5
Avatar billede fireguard Nybegynder
17. oktober 2003 - 21:49 #6
Fanx for det ..
Avatar billede fireguard Nybegynder
17. oktober 2003 - 22:00 #7
Man kan jo sige, at man lære kun af sine fejl ikke ?  Men nu tror jeg, jeg smutter en tur til Ålborg med mit alubat :D !
Avatar billede dd-man Nybegynder
17. oktober 2003 - 22:34 #8
Ved at søge lidt rundt fandt jeg dette:
http://www.dbbusiness.dk/details.php?idxno=724&duns=306834875
- Der er Kim Sand Sørensen...

http://www.arid.dk/referencer.asp
- Der er Sand-Internet, hans firma åbenbart.

http://www.kandu.dk/dk/spg/3372
- Her har han åbenbart spurgt første gang da han skulle starte firma.

http://www.cvr.dk/soeg_i_cvr/cvrsoegdetail.asp?cvrnr=25551834
- Her er Sand Internet

http://www.webdomain.dk/main.asp?mode=kontaktoplysninger
- Dette er åbenbart hans side, og der har han kun Postbox nummer, så det lyder lidt som noget bondefangeri...
Der er desuden heller ingen adresser eller telefonnumre eller kontaktpersoner...

Mit råd: flot hjemmeside - men hold jer væk ud fra hvad jeg har hørt fra andre, men har dog aldrig prøvet selv at have hotel der...
Avatar billede fireguard Nybegynder
17. oktober 2003 - 23:42 #9
omg der er snart nok til at buste ham :D, ej når man tager det lidt på afstand er det jo egentlig bare dybt til grin.. Men at han sikkert mæskeflæsker sig for mine penge er sq ikke for sjaw :p
Avatar billede fireguard Nybegynder
17. oktober 2003 - 23:44 #10
Det værste er at denne smukke side ikke kommer op at kører foreløbig, alle de lorte gymnasieelever slår mig ihjel:<br><br>
<a href=www16.brinkster.com/partysitedk>www16.brinkster.com/partysitedk</a>
Avatar billede fireguard Nybegynder
17. oktober 2003 - 23:44 #11
hmm den stod ikke på html ...
Avatar billede dd-man Nybegynder
18. oktober 2003 - 00:06 #12
Du kan skrive til mig på dipo@it.dk så kan vi finde ud af noget...
Så kan vi prøve at få oprettet noget webhotel m.v. hurtigt måske... skriv, så kan vi lige snakke sammen.