Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2001 - 09:55 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

G4 går ned pga skrifter

Jeg har en G4 med to processorer der hele tiden går ned når jeg åbner nogle skrifter i \"Suitcase 9\".

Er der nogen der har kendskab til dette problem???

Vi har prøvet at installeret \"Suitcase 8\" men her laver den samme fejl blot med andre skrifter.
Avatar billede Jman Praktikant
04. januar 2001 - 10:52 #1
Enten opdater til system 9.04 eller forsøg med at have færre skrifter i din skriftmappe
Avatar billede maclas Nybegynder
04. januar 2001 - 13:14 #2
Har du opdateret din Type Reunion, fordi hvis du kører version 2.5.1 som følger den gamle, laver den normalt ravage i Mac OS 9 med alt hvad der hedder skrifter.
Du kan læse mere her, og hente opdateringen...

http://www.adobe.com/support/techdocs/1e3b2.htm
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2001 - 13:38 #3
Er Type Reunion det samme som ATM. Jeg kører ATM.
Avatar billede Jman Praktikant
04. januar 2001 - 13:41 #4
hvis du kører atm skal den også upgrades
Du skal have ATM 4.6
samt Adobe Type Reunion 2.5.1
Avatar billede maclas Nybegynder
04. januar 2001 - 13:50 #5
Nej ATM er ikke det samme,  men ja, din ATM skal også opdateres, det skulle du også kunne læse noget om på adobes site.
Avatar billede schumacher Nybegynder
04. januar 2001 - 21:19 #6
Har du checket dine skrifter for fejl? Brug \'kontroller skrifter\' i ATM til dette.
Avatar billede Jman Praktikant
04. januar 2001 - 21:20 #7
hvad skal du egentlig med suitcase, når du har ATM & ATR ?
Avatar billede maclas Nybegynder
07. januar 2001 - 23:05 #8
Det er nok bare kontrolpanelet ATM han kører og ikke ATM Deluxe...
Avatar billede Jman Praktikant
07. januar 2001 - 23:11 #9
det kan selvfølgelig være ;-)
Avatar billede darkside Nybegynder
16. januar 2001 - 01:03 #10
Hm jeg arbejder selv med en G4 Dual, og har læst en del om fejl i selve systemet..det siges at G4\'eren er meget ustabil..!

/DarkSide