Avatar billede mr.d Nybegynder
17. oktober 2003 - 12:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ISDN Modem problem

Hej eksperter.
Jeg har et problem med min søsters PC.
Den er nyinstalleret med Win2K og alle service packs.
Service packnes er hentet via min ADSL forb. via Lan.
(Hvis det skulle have noget at sige)
Nu er problemet at jeg ikke kan lave en netværkl via modem for bindelse uanset hvor jeg prøver fra.
Det er også et interne 56K modem og det kan jeg heller ikke få til at virke :-(
Jeg får en besked ved afslutningen af guiden om at der ikke kunne oprettes en netværk via modem prøv fra kontrolpanel....... og det virker heller ikke.
Nogle gode ider ???
Avatar billede aplicor Nybegynder
18. oktober 2003 - 11:14 #1
Har du set efter at dit modem er korrekt installeret under enhedshåndteringen Kontrol panel --> system --> hardware --> enhedshåndteringen.
Avatar billede mr.d Nybegynder
29. oktober 2003 - 11:57 #2
Ja, og det virker ikke.
Jeg reinstallere hele skidte.
Avatar billede mr.d Nybegynder
29. oktober 2003 - 11:58 #3
Dvs. modemmet er installeret korect og virker men windows kan ikke lave en forbindelse aligevel.