Avatar billede svenwest Nybegynder
16. oktober 2003 - 19:56 Der er 7 kommentarer

VCD Hvor mange typer findes der

Jeg har En JVC dvd-afspiller. Hvis jeg brænder VCD'er med Nero virker de ikke. Hvis jeg bruger det program jeg fik med til brænderen virker de. Der er dog ikke særlig mange muligheder i dette Program (Sony). VCD'er har dog også forskelligt opbygning, når man undersøger dem på PC.

Ved nogen hvilke brænderprogrammer som virker sammen med JVC, Med hensyn til VCD?
Avatar billede b.b Nybegynder
16. oktober 2003 - 20:10 #1
nero skulle meget gerne virke...er du sikker på at du har indstillet det rigtigt..??

ellers er der en guide her med VirtualDub : http://www.digitalempire.frac.dk/divx-vcd.shtml
Avatar billede svenwest Nybegynder
16. oktober 2003 - 20:16 #2
Vcd brændt med nero, virker på computeren og på andre DVD-afspillere, men ikke på min JVC.
Avatar billede b.b Nybegynder
16. oktober 2003 - 20:26 #3
hvorfor svarer du på dit eget spørgsmål..???

Kunne det ikke være dine CD'er, som JVC'en ikke kan læse...det er jo ikke alt der kan læse alt...
Avatar billede svenwest Nybegynder
16. oktober 2003 - 20:29 #4
Nej. Som sagt Hvis jeg bruger det program som kom med brænderen, så virker de. Men dette program har ikke ret mange muligheder, såsom menu.
Avatar billede b.b Nybegynder
16. oktober 2003 - 20:33 #5
hmm...sorry, jeg er blank....
Avatar billede svenwest Nybegynder
16. oktober 2003 - 20:47 #6
Min DVD er en JVC XV-N33
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2003 - 21:59 #7
Ja, det lyder underligt. Jeg vil mene det er din DVD afspiller der er mærklig.

Der findes VCD 1.1 og VCD 2.0.

Stort set alle programmer brænder i dag VCD 2.0, da VCD 1.1 ikke understøtter PAL.