Avatar billede roger Nybegynder
16. oktober 2003 - 18:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

VS.NET text formatting

Jeg er ved at blive vanvittig...jeg har prøvet adskillige settings, men VS.NET bliver ved med at pille i min html kode. F.eks. laver den linjeskift som den nu syntes. Af og til ændrer den også mine attribut-værdier.

Er der ikke en måde hvor man kan sige til den at den skal holde FINGRENE HELT VÆK og lade mig styre begivenhederne.

Måske burde jeg have oprettet indlægget under programmer, men tror sandsynligheden for et brugbart svar er langt større herinde.
Avatar billede askhoej Praktikant
16. oktober 2003 - 19:42 #1
Det gør du lige her:

Tools > Options > Text Editor > HTML/XML > Format

/askhoej
Avatar billede roger Nybegynder
16. oktober 2003 - 20:47 #2
Det hjælper desværre ikke spor...har jeg prøvet flere gange...VS.NET formaterer stadig min text
Avatar billede roger Nybegynder
03. januar 2004 - 04:51 #3
Lukker