Avatar billede rexdegn Nybegynder
16. oktober 2003 - 16:23 Der er 6 kommentarer

Søger folk der er blevet snydt af webdomain.dk

Webdomain.dk snyder dig til at overføre penge til deres konto, men du høre aldrig fra dem igen. Jeg har læst flere indlæg med folk der har været udsat for det samme som jeg og jeg har derfor politianmeldt virksomheden. Har du været ude for en lignende oplevelse med webdomain.dk så må du gerne tage kontakt til mig. Jeg ved ikke om det er muligt at få sin epenge tilbage, men han skal ihvertfald ikke ahve lov til at snyde penge fra flere.

Med venlig hilsen

Allan Reichstein
allan@nyetredje.dl
Avatar billede rexdegn Nybegynder
16. oktober 2003 - 16:25 #1
Ja min email adresse er allan@nyetredje.dk (sorry fejlen)
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. oktober 2003 - 17:21 #2
Har du set de gamle indlæg om denne udbyder?
Avatar billede rexdegn Nybegynder
16. oktober 2003 - 20:25 #3
Ja der er en del. Jeg vil prøve at tage kontakt til nogen af dem. Politiet var meget interesseret. Jeg har en aftale med politiet på lørdag.
Avatar billede dd-man Nybegynder
16. oktober 2003 - 22:16 #4
Jeg kender ikke webdomain.dk men hvis du leder efter nye hoteller, vil jeg lige kommentere disse:
www.csg.dk
wannafind.dk
secnet.dk

Disse er nogen jeg 100% kan stå inde for.

Held og lykke med politianmeldelsen, kan ikke passe at firmaer vil prøve at snyde folk for så små beløb - de er sku for dumme.
Avatar billede rexdegn Nybegynder
16. oktober 2003 - 22:20 #5
;-) Tak! Det er mest fordi de ikke lukker sitet men bliver ved at indkasere uden at kunne levere. Jeg kigger på dine forslag!
Avatar billede fireguard Nybegynder
29. oktober 2003 - 15:34 #6
Hvaa sker der noget nyt i sagen Allan, eller har du droppet det ?