Avatar billede fbisoft Nybegynder
15. oktober 2003 - 22:50 Der er 3 kommentarer

virus program til Mac?

er der nogen der ved hvor man skaffer et godt gratis/billigt virus program til mac??
Avatar billede kado Nybegynder
15. oktober 2003 - 23:08 #1
Hvilket system bruger du OS9 eller OS10

OS9, vil jeg vælge Virex 6.x
OS10, min bedste anbefaling er Norton, fordi jeg synes Virex er for langsom.

/kado
Avatar billede egonspock Seniormester
16. oktober 2003 - 00:18 #2
Du kunne også vælge at få en www.mac.com adresse, så får du Virex med gratis, men på den anden side, så længe chancen for at få en virus på en Mac er så lille som den er(hidtil ingen på OSX), så er det måske bare en rygmarvs-PC-reaktion.
Avatar billede blynge Nybegynder
22. december 2005 - 23:17 #3
Prøv at kigge på den gratis antivirus her:
http://www.markallan.co.uk/clamXav/