Avatar billede spirit2spirit Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

flere konti

Hej
Hvordan opretter man flere konti i outlook, hvis man f.eks. har flere firmaer og skal have oprettet en konto til hvert firma? (hver firma har eget domæne  osv.)

På forhånd tak for hjælpen.

MVH
S2S
Avatar billede espersen Novice
15. oktober 2003 - 11:17 #1
Under "funktioner" - "konti"  klik på tilføj !

Hav diverse oplysninger klar som fx. email, server og kodeord m.v.
(jeg går ud fra at dine mail-adresser allerede er oprettet hos din udbyder)
Avatar billede spirit2spirit Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:24 #2
har fundet ud af det, men du får nu lige pointene alligevel. :o)
Avatar billede espersen Novice
15. oktober 2003 - 11:26 #3
takker!
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester