Avatar billede lightkeeper Nybegynder
14. oktober 2003 - 22:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Programmering af portal

Vi har en velbesøgt side, som mangler en portal for at lave prikken over i'et...kan ikke sige så meget andet end det er et stort arbejde, og det vil tage tid.

Kan ikke oplyse mere, da der skal planlægges en del. I må meget gerne være flere om opgaven. Så hvis du har masser af tid til at lave noget avanceret php så kontakt mig.

Prisen snakker vi om...

ICQ: 74742654
MSN: lightkeeper83@hotmail.com

/Lightkeeper
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
15. oktober 2003 - 02:13 #1
det her indlæg hører til i opgaver og ikke her...
Avatar billede cbj-dk Nybegynder
15. oktober 2003 - 14:56 #2
Jeg tror også han har fået svar på det nu... ;)
Avatar billede cbj-dk Nybegynder
15. oktober 2003 - 14:56 #3
(Glemte lige at sige, at jeg har snakket med ham, via msn...)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
15. oktober 2003 - 17:26 #4
men derfor er det stadig ikke 200 point værd.. løsningen er jo ikke tilgængelig for os alle..
Så lightkeeper, luk du selv lige spørgsmålet.. tak!
Avatar billede theprofessor Nybegynder
15. oktober 2003 - 17:27 #5
er det en opgave eller en job?

Jeg kan anbefale en open-source portal som du selv kan tilrette, det er nemmer end a bygge op fra grunden....
Avatar billede exp Juniormester
15. oktober 2003 - 17:33 #6
Det kan vi vel alle ;-)

www.opensourcecms.com <== så er der lidt at vælge imellem *s*
Avatar billede lightkeeper Nybegynder
16. oktober 2003 - 17:43 #7
>theprofessor
Det er et job. Jeg kan ikke bruge en open-source portal til noget...det skal laves fra bunden...

>niklasb
Hvis der er flere der skriver, så afgører jeg hvem jeg bedst kan bruge. Den person eller de personer vi vælger som kodere får de 200 point. Så jo det er tilgængeligt for alle...

Skriv til mig for at få mere at vide...
Avatar billede nicklasb Nybegynder
16. oktober 2003 - 18:20 #8
ok.. har så bare opfattet reglerne på en anden måde.. lige et lille udpluk;

2.1.12 - tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere.

2.1.13 - tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon).

I den sidste syntes jeg det står meget klart.. Sådan som jeg forstår det skal løsningen på problemet altså være opgivet her. Altså den færdige portals kode (da det jo er den der er løsningen ?)
Og i den første syntes jeg også de udpinder det meget godt.. Den portal du får er da ikke tilgængelig for alle eller?!?
Avatar billede lightkeeper Nybegynder
16. oktober 2003 - 19:15 #9
Beklager...så har jeg misforstået...men alle kan da få glæde af portalen når den er færdig. Når den kommer op på min hjemmeside...
Jeg ved ikke lige hvor jeg flytter indlægget henne...
Avatar billede nicklasb Nybegynder
16. oktober 2003 - 20:44 #10
kan godt være DU har misforstået det.. Men det gør vel ikke opgaven pointværdig aligevel?
Avatar billede theprofessor Nybegynder
28. oktober 2003 - 13:36 #11
uden at vide mere om projektet, kan jeg ikke hjælpe dig..vi formidler kun kvalicerede arbejdskraft og det er ikke gratis!
headhunter@dkmail.zzn.com

Men jeg synes en open-source løsning som du tilpasse din behov er en billig alternativ...