Avatar billede exeqthor Nybegynder
14. oktober 2003 - 22:23 Der er 4 kommentarer

Forbindelse til egen PC gennem router - endnu en gang.

Hej
Jeg fik nogle udemærkede svar på et spørgsmål for nogen tid siden om hvordan jeg skulle få adgang til egen PC når jeg var "udenbys" - på dette grundlag valgte jeg Radmin. Det virker også 100% på mit LAN men jeg kan ikke komme igennem fra WEB. Routeren er en 3COM-3C857. I radmin har jeg den rigtige ip i "connect to" (min web ip) og den korrekte ip på LAN pc´en er også sat i connect trough host.
Den står til default port (4899). Er der nogen der har erfaring og kan hjælpe ... ?
Avatar billede krydset Nybegynder
14. oktober 2003 - 22:28 #1
Har du åbnet for den port i din router/firewall hvis du har sådan en.
Avatar billede exeqthor Nybegynder
14. oktober 2003 - 23:03 #2
Tjaaoo Det er nok her jeg kommer lidt til kort, der er en option i routeren der hedder "Virtual server" som man kan sætte op og noget der hedder "redirect to DMZ host, hvor man også kan sætte en ip værdi.
Avatar billede leif Seniormester
15. oktober 2003 - 08:31 #3
Jeg er sikker på at hvis du læser i manualen og kigger enten efter NAT, port forward eller Virtual server står der helt præcis hvad du skal gøre !!!

Der står sikkert noget i http://support.3com.com/infodeli/tools/gateways/3c00857-ug2.pdf du kan bruge.
Avatar billede exeqthor Nybegynder
15. oktober 2003 - 20:59 #4
Jeg vil forsøge at grave mig igennem det