Avatar billede zefox Nybegynder
14. oktober 2003 - 18:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

udapakning af rar fil

Jeg kunne godt tænke mig et program der pakker rar filer ud, når man har hentet dem ned, og derefter sletter rar filerne, hvis ikke der er opstået en fejl. Kan det lade sig gøre og hvordan?
Avatar billede zefox Nybegynder
14. oktober 2003 - 18:51 #1
Det skal lige siges, at det jeg mener er en rar fil med rar filer i!
Avatar billede arne_v Ekspert
14. oktober 2003 - 18:53 #2
Spørger du om et C/C++ library til at udpakke rar arkiver med ?
Avatar billede zefox Nybegynder
14. oktober 2003 - 18:55 #3
ja det er det, skal bare lære at formulere mig rigtig :D
Avatar billede arne_v Ekspert
14. oktober 2003 - 19:02 #4
Prøv og check:

http://www.unrarlib.org/
Avatar billede arne_v Ekspert
14. oktober 2003 - 19:03 #5
Citat:

What is a URARFileLib?
The URARFileLib (short name for UniquE RAR File Library, also called unrarlib) is a free library for C programmers to access RAR archives.
Avatar billede arne_v Ekspert
14. oktober 2003 - 19:03 #6
svar
Avatar billede zefox Nybegynder
17. oktober 2003 - 17:24 #7
undskyld ventetiden, har haft formateret. køre ren tekst debian nu, og mangler en ting der virker i linux istedet! er det noget i kan hjælpe med?
Avatar billede arne_v Ekspert
17. oktober 2003 - 18:42 #8
Hvis du vil lave dit eget unrar program, så kan du bruge det link jeg
allerede har givet.

Hvis du skal bruge en færdig utility må du finde det. F.eks.:
http://www.linux.org/apps/AppId_488.html