Avatar billede mufboy Nybegynder
14. oktober 2003 - 16:34 Der er 4 kommentarer

800x600 hælder til venstre..

Jeg køre 1024x768 i Windows.. Okææ! ;)

MEN.. Når jeg fx. starter battlefield (som std. altid kører 800x600 i menuen) hopper billedet lidt ud i venstre side af skærme.. Så der er en sort stribe i højre side.. ÆV!

Det gør også at hvis jeg vil spille Counter-Strike skal jeg kører over 1024x768 ellers placere det sig også længere ude i venstre side..

Det er ikke noget problem at få det til at holde op.. jeg åbner bare min skærm menu og rykker billede mere til højre.. men det er pisse træls at den gør det.. så man enten altid skal leve med at rykke sit skærmbillede når man kører 800x600 eller bare leve med 1024x768!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
14. oktober 2003 - 16:40 #1
prøv at stille den til 800x600 når du er på skrivebordet, hvis den osse er lidt til venstre der. så ret den, også burde den huske indstillingerne.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
14. oktober 2003 - 16:43 #2
der kan osse være forskel på 16 og 32 bit
hvis du har nividia, er der osse en skærmjusterings kontrol i deres kontrolpanel...O)
Avatar billede mufboy Nybegynder
14. oktober 2003 - 18:16 #3
Når jeg slår til 800x600 i Windows står skærmbilledet helt lige.. så der er ikke noget at rette der.. Andre svar/ideer?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
13. november 2003 - 21:58 #4
prøv at kører med en anden herzt..check i directx hvad din skærm kan trække..O)