Avatar billede vitaminen Nybegynder
03. januar 2001 - 15:49 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Musik program `?

Jeg kunne godt tænke mig at lave min egen musik i et program, men kender ikke rigtigt nogen !

Jeg har Ejay og det har jeg lavet lidt musik med, men jeg ville godt prøve et andet så...

Er der nogen der kender et og ved hvad det hedder og hvor jeg kan downloade det ?

//Vita
Avatar billede spikey Nybegynder
03. januar 2001 - 15:53 #1
jeg har hørt om et andet der hedder musik maker men det er heller ikke freeware
Avatar billede masterblaster Nybegynder
03. januar 2001 - 15:56 #2
http://download.cnet.com/1,10150,0-1896426-106-0-1-1,00.html?filterQuery=true&os=&li=2
Avatar billede lassebm Nybegynder
03. januar 2001 - 16:08 #3
brug Cool Edit pro til stemme effekterne, og så kan du bruge rebirth til alle de fede lyd effekter! =)
Avatar billede vitaminen Nybegynder
03. januar 2001 - 16:12 #4
--Zyphon

Er det nogle der er til at bruge eller er de vildt svære ?

//Vita

Avatar billede vitaminen Nybegynder
03. januar 2001 - 16:15 #5
--Zyphon

Hvor kan jeg finde Rebirth i full version ? Eller trial version ? Det er der ikke på download.com !

//Vita
Avatar billede goody-goody Nybegynder
03. januar 2001 - 16:24 #6
Hej Vitaminen

Hvis du vil lave din egen musik, og det ikke skal være noget musik som andre har lavet, og du sætte sammen i en eller anden rekkefølge, skal du anskaffe dig et keyboard.

Der er mange programmer, hvor man ikke behøver keyboard: ejay, rebirth,magix music maker, simsynth, rubberduck

og til trummerne: Biodrummer, drumstation, steinberg beat box, hammerhead.

Musikken man laver lyder godt, og det tager ikke særlig lang tid.

Hvis du vil være lidt mere seriøs skal du købe et \"midi keyboard\" der koster under 1000 kr.
Når du har anskaffet dig det, skal du have en sequenser.
Det er et program hvor du kan sætte alle dine lyde sammen i. Det er: Cubase, Logic, Cakewalk, som er de bedste, men de koster mange tusinde.

meeeenn.......

alt dette kan lyde uoverskueligt, men jeg vil klart anbefale dig at downloade nogle af overnævnte programmer, og købe et keyboard.

/Goody-Goody

Avatar billede goody-goody Nybegynder
03. januar 2001 - 16:27 #7
Et godt programm, som hverken kræver et godt lydkort eller et keyboard er Rebirth
En demo kan downloades på
http://www.propellerheads.se/index.php3
Avatar billede vitaminen Nybegynder
03. januar 2001 - 16:34 #8
--Goody-Goody

Er der ikke et sted hvor jeg kan downloade Rebirth i fuld version ?

Tak for hjælpen =)

//Vita

Avatar billede goody-goody Nybegynder
03. januar 2001 - 16:39 #9
der er altid et sted hvor man kan downloade alt i fuld version, jeg ved bare ikke hvor.
Avatar billede mugge17 Nybegynder
20. januar 2001 - 00:29 #10
Det bedste musik program der er lavet er Buzz, og så er det gratis! GENIALT eller hva??????
Avatar billede somedaydj Nybegynder
26. august 2004 - 14:18 #11
hey jeg mangler også så jeg kan lave noget hiphop ? .. jeg tænkte på Reason hiphop ?? .. hvad kan det ?