Avatar billede snabelmanden Nybegynder
14. oktober 2003 - 13:30 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Links til salg af proteinpulver

Jeg skal bruge en hulens masse links til DANSKE! sider til køb af proteinpulver, point gives efter antal
Avatar billede aceventura Nybegynder
14. oktober 2003 - 13:35 #1
http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=122

Der er flere links på onlinesalg.dk

http://www.maxim.dk/

My 2 cents:p
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. oktober 2003 - 13:37 #2
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. oktober 2003 - 13:37 #3
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. oktober 2003 - 13:39 #4
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
14. oktober 2003 - 13:43 #5
En kanon god en:
www.powex.dk

Har selv erfaring med dem.. Der er ikke noget i vejen der!
Hurtigt levering og god service! Klart noget jeg kan anbefale! :)
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
14. oktober 2003 - 13:45 #6
bufferzone >> Smartguy.dk... *LOL* :D
Avatar billede snabelmanden Nybegynder
14. oktober 2003 - 13:45 #7
heavybreezer, du er dagens mand i skysovs ;-) den der Nlarge II 4.5 kg til 579, ledte jeg efter, der var udsolgt af den på get-big... nice work dude :-)
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
14. oktober 2003 - 13:46 #8
Hehe.. Så lidt.. Og takker for point! :)
Efter min mening er powex DK's bedste!

/No pain - no gain! ;)
Avatar billede snabelmanden Nybegynder
14. oktober 2003 - 13:47 #9
hehe nice
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
14. oktober 2003 - 13:47 #10
Har forresten selv købt den der N-large du snakker om..
Der er da weightgainer, så vidt jeg husker?! ;)

Kanon produkt!
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. oktober 2003 - 19:48 #11
Undskyld - men de der produkter er totalt unødvendige! Omlæg kosten - det giver bedre resultat.
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
15. oktober 2003 - 13:34 #12
john_stigers >> Er du sikker på du ved hvad du taler om?
Jeg vil give dig ret i, at det kan give store ændringer hvis man forandrer kosten, men weightgainer er bestemt ikke overflødigt... I visse tilfælde måske, men i langt de fleste virker det faktisk.. Folk kan stige 5-10 kg i vægt.
Avatar billede caspersch Nybegynder
28. oktober 2010 - 20:58 #13
Avatar billede caspersch Nybegynder
28. oktober 2010 - 20:59 #14
Doh... 2003
Avatar billede Protein-peter Nybegynder
15. januar 2011 - 22:47 #15
Proteinpulver er godt til træning. Du kan finde billig proteinpulver her. Der er et stort udvalg af kreatin og protein.
http://www.proteinpower.dk/proteinpulver.html
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. januar 2011 - 23:41 #16
Spørgsmålet er 7 år gammelt ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. januar 2011 - 23:48 #17
Og proteinpulver er langt fra altid sagen: http://blog.tv2.dk/christian.bitz

Citat:
"proteinpulver er og bliver et supplement til elite-sportsfolk. Nye undersøgelser viser da også at for helt almindelige motionister, er proteinpulver i bedste fald spild af penge - og i værste fald direkte skadeligt for nyrer, hjerte og knogler. EN HELT ALMINDELIG SUND KOST DÆKKER SÅ RIGELIGT DIT BEHOV FOR PROTEINER"
Avatar billede ragnarg Nybegynder
16. marts 2011 - 10:00 #18
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. marts 2011 - 20:17 #19
Reklame!!!

Og så i et spørgsmål der er 7½ år gammelt???
Avatar billede Supenno Nybegynder
15. juni 2013 - 13:17 #20
Fitnessbuddy har været min go-to side når jeg skulle finde råd omkring kosttilskud - jeg er helt klar over, at denne tråd er gammel, men et gammelt svar er vel bedre end intet. Jeg træner selv meget og synes sku ærlig talt, at kosttilskud som proteinpulver, kreatin og så videre er lidt af en jungle.. Du kan blandt andet finde deres anmeldelser af kreatin på - http://fitnessbuddy.dk/kreatin/ Fitnessbuddy er ikke propfyldt med reklamer og de sælger heller ikke selv kosttilskud så derfor antager jeg, at deres vejledning er rimelig legit.
Avatar billede Mikk1999 Novice
13. november 2013 - 10:25 #21
Supenno - Kigger også forbi den side en gang imellem, og der kan man godt finde brugbar information. Jeg synes personligt også rigtig godt om http://kosttilskudsinfo.dk/ hvor der der en bred vifte af informationer om diverse kosttilskud. Der har jeg i hvert fald fundet information, som jeg ikke lige har kunnet finde på andre sider.