Avatar billede p_b_j Nybegynder
14. oktober 2003 - 11:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

importere 3D træer fra Viz til Max?

Skal bruge nogle 3D træer som ligge i studio Viz, man kan ikke importere, copy eller åbne disse i Studio max 5.Kan godt åbne en solid af disse træer, men selve "formen" og teksturen kommer ikke med. Er der måske nogle der kan hjælp med dette??
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. oktober 2003 - 11:27 #1
Det er måske en løsning: http://www.ghost3d.com/gt_ResErect.htm

/per
Avatar billede michael-k Nybegynder
14. oktober 2003 - 11:37 #2
Det er nok fordi at Viz har nogle texture som 3dsmax ikke har, så find ud af hvad for nogle texture der er brugt, og smid dem over i mappen med textures i 3dsmax.

Hvad mener du med formen ?  Bliver den ændre i 3dsmax, hvad er der evt brugt af modifyer ?
Avatar billede p_b_j Nybegynder
15. oktober 2003 - 10:43 #3
Tak for hjælpen, har prøvet jeres forslag. Men måske jeg ikke har beskrevet mit problem specielt godt. Så jeg prøver lige igen, når jeg i Studio Viz vælger fanebladet _ interfaces _ og herefter vælger _ load architecural interfaces _ og undermenuen _foliage_ så kommer der en menu med en masse default træer og det er disse jeg ikke kan få med over i Studio Max..

Håber at i måske blev lidt klogere og at i kan hjælpe mig, da jeg sidder med en projekt som snart skal afleveres. på forhånd tak for hjælpen