Avatar billede klavil Seniormester
13. oktober 2003 - 18:52 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Mediaplayer i windows

Har prøvet med VCD/SVCD/DVD og intet fungerer. Har PLEXTOR DVD drev.Når jeg sætter en DVD i og starter op med Mediaplayer skriver den:
Windows Media Player kan ikke afspille denne dvd, fordi der ikke er installeret en kompatibel dvd-dekoder på computeren.
Hvor finder jeg dette henne.
Avatar billede resten Nybegynder
13. oktober 2003 - 18:58 #1
Avatar billede illdisposed Nybegynder
13. oktober 2003 - 19:09 #2
Avatar billede illdisposed Nybegynder
13. oktober 2003 - 19:09 #3
Du skal bruge et andet dvd program :)
Avatar billede klavil Seniormester
13. oktober 2003 - 19:49 #4
har prøver med powerdvd som fulgte med til mit drev, men det skriver en fejl.
Jeg har hentet og installeret Divx og det gav heller ingen resultat.
Jeg har installeret win XP her i weekenden og uden problemer???
Avatar billede illdisposed Nybegynder
13. oktober 2003 - 21:21 #5
Jamen snakker du ikke om almindelig dvder i kode 2 ??
Avatar billede jschr Nybegynder
14. oktober 2003 - 08:53 #6
Hvis du vil afspille DVD'er fra Media Player skal du installere en MPEG2 decoder (ikke gratis). Der findes utallige, men f.eks. WinDVD fungerer godt sammen med Media Playeren!
Avatar billede klavil Seniormester
14. oktober 2003 - 10:41 #7
Har lige testet drevet på en anden PC og det fungerer uden problemer også med DVD SVCD ogVCD. Det eneste jeg kan se som der er installeret i forhold til min er: microstaff winaspi. Kan det være der problemet ligger og hvad gør driveren egentlig.
På den anden PC er der ikke installeret nogen MPEG2 Decoder?
Avatar billede klavil Seniormester
16. oktober 2003 - 11:17 #8
alt kører nu. Har DL en kanont program der understøtter alt. Tak for jeres hjælp