Avatar billede shehawken Nybegynder
13. oktober 2003 - 16:03 Der er 1 kommentar

problemer med at loade asp sider i første forsøg

Efter en genstart af min win2k server vil mine asp sider ikke vises ved første forsøg. det virker som om den timer-out. stopper man requesten og prøver igen virker det fint. også for efterfølgende sider. lukker man IE ned får jeg samme problem.

For det skal bliver lidt mere sjovt bruger vi MS certifikat server til at authe brugere så det hele sker via ssl på port 443. med en netstat -a kan jeg se der kommer hul igennem på port 443 første gang. men altså ingen webside.

håber der er nogen der kan hjælpe

på forhånd tak

// Shehawken
Avatar billede shehawken Nybegynder
13. oktober 2003 - 16:04 #1
skal lige huske at sige at jeg kører med sp4 :)