Avatar billede kristjan Nybegynder
13. oktober 2003 - 12:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Findes der nogle danske tifo-sider?

Hej folkens ;-)
Jeg søger nogle danske tifo-sider på nettet hvorfra man skal kunne købe Tifo-ruller, romerlys, trommer, flag m.m. (eller bare nogle af disse ting)...

Jeg har besøgt den italienske (www.tifo.it) men det er for mig at se mest fordelagtigt at købe fra en dansk tifoside, da man skal af med hele 37 Euro i transport på tifo.it.

På forhånd TAK !

100 points den personen der kan hjælpe ;-)
Avatar billede tobis Nybegynder
13. oktober 2003 - 13:06 #1
Hmm... ja, leder jeg sq også efter... lige før jeg vil smide ekstra point i.. :)
Avatar billede kristjan Nybegynder
17. oktober 2003 - 11:08 #2
nå så trækker vi da bare pointsene tilbage :)