Avatar billede avj Nybegynder
13. oktober 2003 - 09:41 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvor meget betyder OS

Hvor meget betyder OS når jeg vil køre apache. jeg kører med XP

//avj
Avatar billede killer_bee Nybegynder
13. oktober 2003 - 09:44 #1
øøhhh... OS = OperatingSystem.. som Windows f.eks
Avatar billede killer_bee Nybegynder
13. oktober 2003 - 09:44 #2
så i din tilfælde er OS Windows XP
Avatar billede avj Nybegynder
13. oktober 2003 - 09:46 #3
yes
Avatar billede killer_bee Nybegynder
13. oktober 2003 - 09:46 #4
DOH ... læser som et sig.... troede der stod 'Hvad betyder OS' ... bare spark mig :o)
Avatar billede killer_bee Nybegynder
13. oktober 2003 - 09:48 #5
og stavefejl er grais :o)
Avatar billede avj Nybegynder
13. oktober 2003 - 09:48 #6
det er OK klokken er jo heller ikke så mange :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
13. oktober 2003 - 10:32 #7
Ikke meget.

Apache er lavet til Unix.

Men der er så vidt jeg ved brugt meget tid på at forbedre Apache til
Windows de sidste 3-4 år, så den burde virke helt fint.
Avatar billede xorzisten Nybegynder
13. oktober 2003 - 12:02 #8
Apache virker klart mest stabilt på Linux, jeg har haft en Apache Linux server kørende i flere måneder ad gangen uden at genstarte.
Når jeg kører den på windows XP kan jeg højst opnå en uges oppetid.
Det kommer også meget an på hvor stor belastning der er på sin server jo større belastning jo mere betyder dit OS.
Hvis den ikke er særligt belastet kan du nok godt benytte en winXP comp, men hvis den skal håndterer mange besøgende i minnuttet så skal du nok bruge Linux
Avatar billede avj Nybegynder
16. oktober 2003 - 17:01 #9
lukker
Avatar billede avj Nybegynder
10. januar 2004 - 14:08 #10
-
Avatar billede arne_v Ekspert
10. januar 2004 - 14:11 #11
Du kunne jo bede nogen ligge et svar !
Avatar billede avj Nybegynder
10. januar 2004 - 14:16 #12
det har jeg jo selv gjort men den vil ikke lukke dvs jeg får ikke nogen mulighed for at acceptere. det der undre mig er at der er svar der er afvist.hvad er gået galt ?-/, jeg ville gerne have ryddet op men du kunne jo prøve at lægge et svar

//avj
Avatar billede arne_v Ekspert
10. januar 2004 - 14:25 #13
svar