Avatar billede main Nybegynder
03. januar 2001 - 11:39 Der er 8 kommentarer

Opkaldskort.

Jeg er kommet til at slette mit opkaldskort i WinME...Hvordan får jeg det installeret igen???
Avatar billede spikey Nybegynder
03. januar 2001 - 11:44 #1
hvis det omtalte opkaldskort er et modem skal
du gå ind i tilføj/fjern hardware og få den til at søge efter enheder. hvis den finder noget skal du putte en cd med drivere ind(winMe).

Hvis den ikke finder noget kan du afinstallere dit netkort så installere den selv opkalds kotet igen
Avatar billede badman1 Nybegynder
03. januar 2001 - 11:59 #2
eller du kan fjerne netværk via modem
Avatar billede badman1 Nybegynder
03. januar 2001 - 12:23 #3
og sætte det på igen
Avatar billede johannielsen Nybegynder
03. januar 2001 - 12:37 #4
--------->main

Trinvis beskrivelse:

1. Højreklik på Andre Computere
2. Vælg tilføj
3. Vælg kort
4. Find opkaldskort under Microsoft
5. Dobbeltklik og følg guiden

Håber det kan være til hjælp

mvh Johan Nielsen
Avatar billede johannielsen Nybegynder
03. januar 2001 - 13:58 #5
------>main
Giv nu point....eller i hvert fald afslut da question!
Avatar billede badman1 Nybegynder
03. januar 2001 - 16:00 #6
1. Højreklik på Andre Computere
2. vælg egenskaber
3. Vælg tilføj
4. Vælg kort
5. Find opkaldskort under Microsoft
6. tryk ok og ok igen bagefter
7. genstart computer

så virker det
Avatar billede hotpop Novice
03. januar 2001 - 21:46 #7
johannielsen >> SLAP DA LIGE AF IKK? SPØRGSMÅLET ER ALTSÅ OPRETTET FOR CA. 10 TIMER SIDEN! Giv lige manden en chance!!!
Avatar billede teknik Juniormester
21. marts 2001 - 21:49 #8
..Jeg ved ikke om der er andre her, som har oplevet det lidt mystiske, men voldsomt irriterrende fænomen i WinME, at når man sletter sine enheder under \"netværk\", og derefter klikker på tilføj...så er valgmuligheden \"kort\" forsvundet...

...Jeg har efterhånden set/hørt det nogle gange...

>>Main Hvis du stadig er med her, og det er det problem du har, så er der er vist desværre ikke andre udvej end en ny installation...i hvert fald ingen jeg har stødt på.

mvh :-)
Teknik