Avatar billede flash500 Nybegynder
12. oktober 2003 - 19:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike logo/banner

Hej er der nogen der ude der har lyst til ar lave et banner til vores counter strike clan.

vi er i gang med et nyt design af vores hp så vil vi også have et ordenligt logo.

clanen heder
naughty By night
Avatar billede webexp Nybegynder
12. oktober 2003 - 20:52 #1
60 point er nu ikke meget så det bliver et meget hurtigt et men skriv str og evt ønsker du er nød til at uddybe det noget mere
Avatar billede flash500 Nybegynder
12. oktober 2003 - 21:58 #2
Det var vist det højste jeg kun give i point

men siden er grå  jeg tror man skal passe på at ikke få for mørk farve.
det må gerne være noget med en ½ nøgen dulle med pistol samt en terorist hvor de står med ryggen mod hendanden, eller noget i den dur . hvad ved jeg?noget  der har med ordet naughty at gøre.

http://www.clan-nbn.dk/index.php  her kan du se hvor den skal placeres
tror det er 421x104
Avatar billede flash500 Nybegynder
12. oktober 2003 - 22:06 #3
hehe fandt ud af det med point
er en gamel mand det tager lidt længer tid at finde ud af det
fandt ud af at logo er delt i to  men tjek ind på siden og se hvorledes
Avatar billede webexp Nybegynder
12. oktober 2003 - 23:27 #4
ja ok jeg vil se på det imorgen når jeg kommer fra arbejde
Avatar billede flash500 Nybegynder
30. november 2003 - 14:16 #5
lukketid