Avatar billede anna_balsgaard Nybegynder
11. oktober 2003 - 15:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Shoppingløsning . Design ønskes

Jeg er henvist her fra E-navn efter at have besluttet mig for at prøve af deres shoppingløsning : http://www.enavn.dk/cgi-bin/index.cgi?vis=shop
Er der nogen der har tid i overskuelig fremtid til at give mig et tilbud på at shine den op, samt smide den op på mit allerede eksisterende webhotel?
Jeg regner med selv at fylde i osv, men selve opstarten og design er ikke noget jeg har hverken tid eller lyst til at kaste mig over ;-(
Ang design, så foretrækker jeg det mere enkle og gerne i lyse farver. Kategorien for siden er mere over i festartikler og kostumer, så det skulle gerne kunne relateres til det :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2003 - 16:08 #1
Jeg vil da gerne give et tilbud, men havde du noget i tankerne omkring beløb eller tids horisont?
Avatar billede tt-dk Nybegynder
11. oktober 2003 - 16:11 #2
du kan kontakte mig på th@websolutions.dk hvor du gerne lige må komme med lidt yderligere spec. angående designet samt en evt. deadline.

Laver derefter et forslag til dig gratis.
Avatar billede anna_balsgaard Nybegynder
11. oktober 2003 - 16:13 #3
Tidshorisont ? Tja, jeg havde allerede for ca 16måneder siden fået et tilbud, men jeg har ikke set noget endnu, så man kan vel bare sige at jeg er træt af at vente?
Pris ?
Jeg aner det ikke.
Jeg regner med at man får hvad man betaler for ?
Så send en mail og giv et overslag hvad du vil have :-), samt dersom du har et link eller to på noget du allerede har lavet.
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2003 - 16:23 #4
Hvad er din email Anna?
Avatar billede anna_balsgaard Nybegynder
11. oktober 2003 - 16:25 #5
Arhh, jeg er vant til at man kan tage mailen på profilen ;-)
Sorry :-D
info@balsgrotten.com
Siden der skal erstattes er www.balsgrotten.com
Avatar billede anna_balsgaard Nybegynder
11. oktober 2003 - 18:20 #6
Nu har jeg så været så heldig at få ikke bare en, men hele to henvendelser fra nogen der mener sig at have tid til at hjælpe mig, så jeg vil indtil videre sige mange tak for hjælpen :-)
Jeg håber så bare at der endelig skal ske noget, og at jeg omsider snart kan få en side op at køre.
:-D
Avatar billede nasneja Nybegynder
11. oktober 2003 - 18:22 #7
jeg giver gerne et bud.
sender en e-mail
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2003 - 18:31 #8
måske lidt misvisende at du har fået bud og acceptere nasnejas svar, men er det så det bud du har valgt eller hvad?
Avatar billede nasneja Nybegynder
11. oktober 2003 - 18:32 #9
tror jeg ik da jeg først lige har sendt mailen - mon ik det er en tryk fejl, i så fald er du velkommen til at få dem igen :-). Bare skriv!