Avatar billede traxion- Nybegynder
10. oktober 2003 - 23:47 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

nick name til cs

går og har et lille problem! kan nemlig ikke finde ud af hvad mit nick til irc og cs skal være -
så hvis nogle af jer kloge hovder kunne hjælpe mig lidt her ville jeg blive glad! :)
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. oktober 2003 - 23:50 #1
hvad med
traxion-
Avatar billede popsy Novice
10. oktober 2003 - 23:53 #2
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. oktober 2003 - 23:54 #3
<- Annoying Bogart
Avatar billede traxion- Nybegynder
11. oktober 2003 - 00:09 #4
Traxion- er allerede taget af 100 andre - det var ikke så gode navne den kom frem med! kan i ikke nogle andre :)))
Avatar billede x-offer Nybegynder
11. oktober 2003 - 00:22 #5
hvad med Raxion?!
Avatar billede omen Nybegynder
11. oktober 2003 - 06:33 #6
Ranchor !
Det monster der er med i Star Wars... :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. oktober 2003 - 13:48 #7
BØRGE!
Avatar billede allankristensen Nybegynder
11. oktober 2003 - 14:22 #8
hvad med "Hvad skal man bruge et nick til !?"
Avatar billede bullfaegter Nybegynder
11. oktober 2003 - 20:17 #9
hvis du vil sætte dig i respekt i CS skal du bare kalde dig noget i retning af {SuP4hl33tk1LLa}CaP-a-CoP noget med en masse store og små bokstaver blandede og en masse skumle tegn vil få all til at smide deres våben og løbe væk ved synet af dig. Du bør under INGEN omstændigheder skrive noget grammatisk korrekt, siden det vil vise at du faktisk har brugt tid på at lære at stave i stedet for at spille CS!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. oktober 2003 - 21:09 #10
bullfaegter> du glemte den med at hvis han bruger mikrofon må han helst ikke lyde en dag over 12...
Avatar billede bullfaegter Nybegynder
12. oktober 2003 - 12:51 #11
John>> Når ja.. Men hvis det er et problem må man få sig et eller andet mod der kan fucke ens stemme så det lyder som om robocop er med på linjen..