Avatar billede marianne_nielsen Nybegynder
10. oktober 2003 - 21:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

USB til XPPRO

Sjældent har noget drillet som dette USB-mareridt.

Jeg har netop installeret:
Xp pro
Sp1
Update til usb (WindowsXP-KB822603-x86-ENU.exe)
Update til usb 2.0 fra bundkortproducent (via)

Det ser ok uden mit apacer flashcard reader tilsluttet:
http://www.ehod.com/images/usb.jpg

Men når jeg tilslutter den i en af de fire usbslots:
http://www.ehod.com/images/usbfejl.jpg

Jeg har selv givet op, men hvis nogen har en løsning så er i velkommen.

(Og nej jeg har ikke andre usbenheder jeg kan tilslutte og teste, og nej jeg aner ikke om apacer flashcard readeren overhovedet kan kører på usb 1.10 eller usb 2.0 for der står intet på deres hp....)

Mvh
Marianne
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. oktober 2003 - 21:38 #1
Ved du om flashcard readeren overhoved virker. Nogle usb enheder har driverne til sig selv liggende, og disse lægges så ned på PC'en når de isættes. Hvis den nu ikke virker, få du jo heller ikke en driver ned.

Prøv den f.eks. på en anden maskine
Avatar billede marianne_nielsen Nybegynder
10. oktober 2003 - 21:40 #2
Den virker på en win98 og når jeg tilslutter den til denne (xp pro) så er der skam lys men mere sker der ikke.
Avatar billede marianne_nielsen Nybegynder
10. oktober 2003 - 21:44 #3
Nå.. det var vist bare SmartMedia Card Reader driver til xp jeg mangleder...
Avatar billede marianne_nielsen Nybegynder
10. oktober 2003 - 21:50 #4
Du skal havde tak men jeg håber det er ok jeg lukker.
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. oktober 2003 - 21:51 #5
Luk du bare