Avatar billede ulle55 Nybegynder
10. oktober 2003 - 11:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flere brændere

Er der nogle der ved hvilke programmer der kan brænde et image ud på flere brændere på en gang?
evt hvad det kræver af brænderne, skal de have samme hastighed, skal de begge være SCSI, eller IDE?
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
10. oktober 2003 - 11:28 #1
jeg læste om et program kaldet Alcohol 120%, der skulle kunne brænde til flere brændere samtidig.
Avatar billede webhest Nybegynder
10. oktober 2003 - 11:30 #2
Jeg er næsten 100% sikker på at NERO Burning rom kan klare det problem!
Avatar billede verden Nybegynder
10. oktober 2003 - 11:38 #3
Jeg bruger Nero til at brænde til 2 CD'er af gangen. Ingen problemer der. Har også prøvet Alc.120% og det virker også fint.
Er ikke helt klar over om samme hastighed på brænder er mere optimal.
Jeg har en gammel HP-24speed CDbrænder og Pioneer DVD brænder (16speed) CD brænder
Det kører sq helt fint sammen
Avatar billede ulle55 Nybegynder
10. oktober 2003 - 12:42 #4
verden -> hvor hurtig brænder du så? 16X eller 24X