Avatar billede mulanis Nybegynder
09. oktober 2003 - 18:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Pc i netværk med xbox

Kan nogen forklare mig hvordan jeg kommer i kontakt med min xbox. Jeg har siddet i en uge nu og grublet over hvordan jeg skal få det til at virke uden held, da en kammerat så fortalte mig om jeres enestående forum... Til den som kan hjælpe vil jeg være ham eller hende evig taknemlig. På forhånd tak
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. oktober 2003 - 19:55 #1
er det sådan noget her du efterlyser..???
http://shop.store.yahoo.com/midwestgames/xboxxboxtopc.html
Avatar billede janius Nybegynder
09. oktober 2003 - 19:56 #2
giv boxen en ip-adresse (under system/settings), sæt netstik i den og ftp til dens IP. brug xbox som vrugernavn og adgangskode.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. oktober 2003 - 19:57 #3
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. oktober 2003 - 19:58 #4
Avatar billede mulanis Nybegynder
09. oktober 2003 - 20:23 #5
Jeg udyber mig lige lidt bedre jeg har koblet pc sammen med xbox med et krydset stp kabel jeg bruger winxp pro og har slået firewallen fra i xp og har givet pcen ip adr. 192.168.0.2 og subnet 255.255.255.0 og jeg har givet xbox'en ip 192.168.0.3 subnet 255.255.255.0 jeg kan se at xboxen er i forbindelse med pcen fordi at når jeg ændrer f.eks. halv duplex/100 til fuld duplex/100 på pcen skifter det også inde på xboxen... men når jeg pinger xboxen får jeg timeout... Har også prøvet med ftp! Jeg fatter det simelthen ikke. EKSPERTER HJÆLP!!!
Avatar billede mulanis Nybegynder
09. oktober 2003 - 21:01 #6
jeg tager lige pointene igen for så at stille spg. igen...