Avatar billede znipestar Nybegynder
09. oktober 2003 - 17:59 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Win98 til Win98SE

Hej

Jeg køre pt. Win98, men har tænkt mig at ligge Win98SE ind. Det jeg gerne vil vide er:

Jeg har en HP OfficeJet G55 printer, og et DIVA T/A ISDN Modem tilsluttet min PC. Men nu hvor jeg skal til at ligge et "nyt" styresystem ind bliver jeg i tvil om hvordan jeg får installeret de to ting igen.
Når jeg nu har fået lagt Win98SE ind (kun Win98SE), og genstarter min PC, vil den da komme frem med "Tilføj af ny hardware" (printer, modem, mus, skærm osv.) selvom jeg ikke har installeret nogen af delene?
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2003 - 18:02 #1
formentlig. Men hvis den ikke gør, så vælg:
kontrolpanel -> tilføj hardware.
Avatar billede anuseren Nybegynder
09. oktober 2003 - 18:02 #2
Det vil den højest sansynligt gøre under installationen, så du ikke behøver gøre det.

Men hvorfor "opgradere" til win98 se?"

Gå op til win2000, mere stabilt, og langt mere sikkert.
Avatar billede donleavy Nybegynder
09. oktober 2003 - 18:05 #3
jeps, der er ingen problemer i at opgradere til 98SE.
Hvad 98 finder, finder 98SE også. Så fyr den bare af. Jeg går ud fra, at du har driverne til de 2 ting. Ellers download dem fra nettet nu, så du er sikker på at have i hvert fald det til modemet...
Avatar billede znipestar Nybegynder
09. oktober 2003 - 18:10 #4
Jammen den kan da kun finde én ting af gangen? - så hvilken vil den finde(printer, modem, mus, skærm osv.)?
Avatar billede znipestar Nybegynder
09. oktober 2003 - 18:39 #5
Er I der?
Avatar billede kenp Novice
09. oktober 2003 - 21:25 #6
den skulle gerne finde det hele! hvis det er tændt og tilsluttet
Avatar billede znipestar Nybegynder
09. oktober 2003 - 21:58 #7
Vil det sige den intet finder hvis fx. printeren/modemet ikke er tændt?
Avatar billede kenp Novice
09. oktober 2003 - 21:59 #8
nej hvordan skal den dog kunen finde det hvis det var slukket! den finder selvfølgelig endheder som er tilsluttet og er tændt (og virker)
Avatar billede znipestar Nybegynder
09. oktober 2003 - 22:09 #9
Det var bare det. Tak.
Avatar billede znipestar Nybegynder
09. oktober 2003 - 22:09 #10
Kenp>> Læg et svar
Avatar billede kenp Novice
09. oktober 2003 - 22:17 #11
.