Avatar billede trouble Praktikant
09. oktober 2003 - 17:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ftp server program

Er der nogen der kender et godt ftp server program, der er nemt at opsætte. Måske ved hvor man kan finde en guide??? Hvilke klienter bruges osv??
Avatar billede casjachan Nybegynder
09. oktober 2003 - 17:19 #1
måske kan du finde svaret her: http://www.eksperten.dk/spm/216865
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. oktober 2003 - 17:23 #2
Jeg vil anbefale at du kikket på argosoft ftp fra www.argosoft.com eller Bullet Proff fra http://www.bpftp.com/

Begge er rimeligt lette at håndtere, gratis og der følger dokumentation med
Avatar billede medions Nybegynder
09. oktober 2003 - 17:25 #3
Avatar billede finn_rud Nybegynder
09. oktober 2003 - 19:13 #4
Her kan du finde en lille en fra 3com.
fed let og virker
ftp://ftp.3com.com/pub/utilbin/win32/3cdv2r10.zip
Avatar billede sykonia Nybegynder
10. oktober 2003 - 08:43 #5
Bulletproof! Er vildt nemt..
Avatar billede trouble Praktikant
10. oktober 2003 - 15:38 #6
Sad selv og surfede. Bulletproof er måske nemt hvis man læser 700 sider og i forvejen ved noget om det. jeg ved intet om det så det er ikke nemt. Fandt tilgengæld Cerberus ftp server. Det er overskueligt, er det et dårligt program?