Avatar billede neander Nybegynder
08. oktober 2003 - 19:38 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hvordan undgår jeg popops?

Når jeg afspiller videoklip som jeg har downloadet fra nettet er jeg nogen gange ude for, at Windows Mediaplayer tillader pop ups fra mpg filer.

Hvordan undgår jeg det?
Avatar billede spg10 Nybegynder
08. oktober 2003 - 19:41 #1
har du kazaa eller andre fildilingsprogrammer?.
det er ik Windows Mediaplayer tror jeg, for jeg har haft lignede problem.
Avatar billede bredker Nybegynder
08. oktober 2003 - 19:42 #2
Avatar billede neander Nybegynder
08. oktober 2003 - 19:43 #3
ja, men popups'ne kommer kun når jeg dobbeltklikker på en mpg, og det er ligegyldigt om kazaa er lukket eller åben. Jeg har checket min PC med spybot og ad-aware.
Avatar billede jpal Nybegynder
08. oktober 2003 - 20:10 #4
Du kan evt prøve at hente Stopzilla, det er et godt prg. der er nemt at bruge !!!

Husk at give de point der er fortjent ;o)
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. oktober 2003 - 20:13 #5
Google toolbar, der kan installere fra den enkelsk sprogede google (og du skal installere den engelske) kan stoppe popup fra browseren, om den også kan stoppe mediaplayer ved jeg ikke, men du kan da prøve.

Du bør nok også hente programmet Ad aware fra www.lavasoftusa.com og scanne med den, den fjernea ad ware der også kan give popup.
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. oktober 2003 - 22:20 #6
bufferzone - kig lige på neanders kommentar 08/10-2003 19:43:40    :o)
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
09. oktober 2003 - 08:24 #7
jeg bruger pop-up-stopper fra www.panicware.com Det er freeware og det virker, hvis du vil se popup alligevel holder du bare CTRL nede, nemt og godt !!
Avatar billede neander Nybegynder
09. oktober 2003 - 08:41 #8
Jeg har allerede programmet pop-up-stopper, og den kan IKKE forhindre pop ups fra Windows Media Player.

Der findes altså ikke nogen kendt stabil løsning på de specifikke pop ups fra Windows Media Player?
Avatar billede spg10 Nybegynder
09. oktober 2003 - 18:09 #9
hmm. sååå prøv at spørge arlet en bruger her på E han ved alt
Avatar billede fromsej Praktikant
09. oktober 2003 - 19:49 #10
Har de popups et navn, eller en anden form for beskrivelse?
Så kan jeg da lige forberede banen for Arlet.
Gå ind her og hent Spybot og Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Spybot, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer, genstart.
Derefter udpakker og kører du Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede bredker Nybegynder
09. oktober 2003 - 19:51 #11
så nu er du i gode hænder
fromsej er en af arlet`s læremester
Avatar billede neander Nybegynder
10. oktober 2003 - 09:17 #12
Jeg har (08/10-2003 19:43:40) allerede checket min PC med Spybot, og kan da godt overveje at prøve med Hijackthis også. Men jeg mener altså at have hørt at man kan programmere MPG filer til at åbne et website når man starter filmen. Er der ikke nogen der kan bekræfte mig i det?
Avatar billede fromsej Praktikant
10. oktober 2003 - 16:38 #13
Et lille tip ville være at installere IE-Spyad og se om det hjælper.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#iespyad
Læs den danske manual, så du får alt med.
http://www.spywarefri.dk/iespyad.manual.htm
Avatar billede spg10 Nybegynder
16. oktober 2003 - 13:06 #14
eller fromsej han ved nok mere
Avatar billede neander Nybegynder
16. oktober 2003 - 13:45 #15
Undskyld, men der var ikke rigtig nogle der kunne give et endegyldigt svar på om MPG's kunne programmeres til at åbne websider.

Lukker spørgsmålet.