Avatar billede nasneja Nybegynder
08. oktober 2003 - 14:57 Der er 6 kommentarer

Gennem test af webside

Jeg er endelig blevet færdig med:
Det Danske Brandværns Museeum side
http://www.tjenkroner.1go.dk/bvm/
Målgruppe er famillie & ældre.
Derfor er der fokuseret meget på simpel navigation og let læselig tekst (stor skrift + gode kontraster, og en font med føder).
Desuden har jeg prøvet at udnytte browser vinduet fuld ud.
de fejl jeg kan se er at nogle siderne (Galleri og Butikken) fylder for meget.

Ris & Ros ønkes!
Avatar billede milbak Nybegynder
08. oktober 2003 - 15:08 #1
Det ser ok ud. Jeg ville nok lave ny grafik til toppen. Den brandbil er direkte grim og ødelægger resten af designet. Fonten i toppen ville jeg nok også ændre. Museeum staves derudover Museum.
Avatar billede nasneja Nybegynder
08. oktober 2003 - 15:15 #2
tak milbak den er noteret :)!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. oktober 2003 - 15:25 #3
Jeg savner en adresse eller anden geografisk indikation på forsiden.
Avatar billede nasneja Nybegynder
08. oktober 2003 - 15:37 #4
erikjacobsen >>
ja rigtig gode ide. Selvfølgelig. Menupunktet kontakt kan blive overset, og så har du da ret i at det er helt umuligt at finde ud af hvor det ligger.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
08. oktober 2003 - 15:49 #5
Århus staves med stort ...i menuen.
Lidt luft ved teksten i højre side, man har fornemmelsen af ikke at se det hele.
Menuen kunne godt værre lidt smallere, fylder meget af skærmbilledet!
Avatar billede klangens Nybegynder
25. december 2003 - 09:10 #6
Jeg mener du bruger for mange fonte, det gør det lidt "rodet" at se på. Prøv Verdana, den virker hver gang.