Avatar billede eonix Nybegynder
07. oktober 2003 - 23:40 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Den bedste og billigste spilserver host ?

Jeg står og skal bruge en spilserver, som har muligheden for at skifte mellem Counter-Strike og DOD. Det skal altså være muligt at skifte mod på serveren.

Jeg er interesseret i at få oplyst SAMTLIGE server hosts i europa herinde. Og jeg mener alle. Jeg vil have den mulighed for at finde ud af hvilken udbyder der yder det bedste for den billigste pris.

Hvis der skulle sidde nogle private der hoster servere også, og interesseret i at få de extra penge, så skriv her også.

Håber der kommer så mange udbydere at det er muligt at danne et overligt over det prismæssige niveau som en sådan service ligger på idag.

//EoniX
Avatar billede eonix Nybegynder
07. oktober 2003 - 23:48 #1
Utroligt ??:..... er der ingen i danmark ???
Avatar billede eonix Nybegynder
07. oktober 2003 - 23:48 #2
:P kom nu
Avatar billede popsy Novice
08. oktober 2003 - 08:53 #3
www.gamehotel.dk er ret fleksible. Prøv at snakke med dem, evt. på #gamehotel over Quakenet.

Vi har en 12 personers FFA server ved dem, til 320 pr måned. Jeg ved de tilbyder forskellige mods, så prøv at snakke med dem om det.
Avatar billede eonix Nybegynder
08. oktober 2003 - 18:59 #4
Jeg vil gerne have flere udbydere - Hvis du vil må du gerne hjælpe mig med at finde dem - Jeg søger lidt også nu.
Avatar billede tribber Nybegynder
11. oktober 2003 - 21:45 #5
www.kampzone.dk <-- dem med mest erfaring, og priserne er rimelige...
Avatar billede eonix Nybegynder
09. maj 2005 - 21:41 #6
Jeg har besluttet mig for www.cs-hosting.dk - da jeg fandt ud af at det er ejet af en af de lokaler gutter fra min hjemby - Ellers tak
Avatar billede eonix Nybegynder
09. maj 2005 - 21:41 #7
Lukket
Avatar billede popsy Novice
09. maj 2005 - 22:40 #8
Altså, hvorfor i alverden afviser du vores svar? Svarene er jo korrekte, uanset hvad du har besluttet dig til!
Avatar billede eonix Nybegynder
10. maj 2005 - 11:30 #9
Fordi i ikke svarede på hvad jeg bad jer om - Jeg bad om den billigste og bedste - og det viste sig at være www.cs-hosting.dk fremfor de firmaer som i foreslog. ;)
Avatar billede popsy Novice
10. maj 2005 - 14:31 #10
Hmm, den du har valgt er da ikke den billigste, om det er den bedste må være en smagssag.

Men du bad i dit spørgsmål om links til "SAMTLIGE server hosts i europa", trods ringe svarprocent på dit sp., har du da ialtfald fået links til to, og dermed svar på det du spørger om.