Avatar billede dhgpower Nybegynder
07. oktober 2003 - 15:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lokal telefonnetværk

Hej.

Sidder og skal bruge et eller flere kataloger omkring opsætning af et lokal telefonnetværk. Det behøver ikke være vildt advanceret - nogen som kender nogle leverandør og/eller hvor man kan få nogle katagoer etc. eller priser?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
07. oktober 2003 - 15:04 #1
du kan tage kontakt til TDC der har vi købt vores central en Dual ISDN central med op til 30 clienter

MC
Avatar billede dhgpower Nybegynder
24. oktober 2003 - 17:36 #2
Close