Avatar billede zeropaq.dk Nybegynder
01. januar 2001 - 19:59 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Mennesker (Ikon)

Heysa..
Jeg står lige og mangler nogle smarte ikoner i en størrelse af 16x16, som de fleste ikoner er.. ikonet skal være et billede (helst .gif og .jpg).
Altså ikke et ikon til windows eller lign.
Det ikon jeg mangler mest er et ikon med nogle mennesker, det skal bruges til en sektion der hedder \"about\".
30 points burde være nok for at finde et ikon, hvis der bliver fundet mange flotte ikoner, er jeg villig til at give flere points. Men jeg har en del i forvejen, så tro ikke at jeg snyder hvis jeg skriver at jeg har det.

/Zeropaq.dk
Avatar billede a-torsten Nybegynder
01. januar 2001 - 20:05 #1
Hej Zero

http://www.iconbazaar.com/people/

Her er en masse....

-Anders
Avatar billede zeropaq.dk Nybegynder
01. januar 2001 - 20:09 #2
Kigger på det... :-)
Avatar billede zeropaq.dk Nybegynder
01. januar 2001 - 20:13 #3
de er sgu halv-store de ikoner.. og når jeg laver dem mindre, ser det knap så fedt ud :-/
Avatar billede zeropaq.dk Nybegynder
01. januar 2001 - 20:19 #4
Men whatever.... så bruger jeg bare de ikoner..

lader spørgsmålet stå lidt endnu....
Avatar billede bug Nybegynder
01. januar 2001 - 21:16 #5
http://www.icontown.de måske? der er også members der gerne laver ikoner for dig hvis du spørger pænt ;)

:-Bug
Avatar billede microtec Nybegynder
01. januar 2001 - 21:35 #6
zeropaq.dk >> Du får noget svært ved at finde \"et ikon med nogle mennesker\" når det kun må være 16x16 pixel.
Det er vist kun muligt at lave 2 tændstikmænd ;o)