Avatar billede delfinen Nybegynder
01. januar 2001 - 19:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ASUS V7700 DeLUXE 32 MB

Jeg har netop fået kortet. Kan det bruges til at redigerre video med? Eller skal jeg have et specielt kort til det?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
01. januar 2001 - 19:51 #1
Hvis du har den udgave med video indgang og udgang, så skal du bare et smut forbi www.asus.com og hente den nyeste driver og nyeste Asus Live! og så kan du grabbe video!
Avatar billede bug Nybegynder
01. januar 2001 - 20:50 #2
Grabbe ja, redigere kan du også - blot skal du finde noget software til dette. Hvis du har købt kortet skulle der følge nogle LE versioner af Video-redigerings software med. Ellers se hvad du kan finde på www.asus.com / www.asuscom.de

;-Bug
Avatar billede bug Nybegynder
01. januar 2001 - 20:59 #3
Skulle der være yderligere er du velkommen til at kontakte mig via bug@sure-sure.com

;-Bug
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. januar 2001 - 20:54 #4
det var da også det jeg sagde!
Avatar billede bug Nybegynder
03. januar 2001 - 10:26 #5
Men åbenbart ikke godt nok? ;)

;-Bug