Avatar billede steelman Novice
06. oktober 2003 - 16:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ZoneAlarm+VPN

Hej,

Jeg har en VPN forbindelse til min skole via Sektornet. Men jeg kan ikke få adgang til serveren når jeg har ZoneAlarm kørende.
Jeg logger fint ind med VPN'en, men jeg kan ikke få adgang til diverse drevs m.m.

Jeg har naturligvis givet tilladelse i ZA til at programmet må benytte internetforbindelsen...

Hvad kan det skyldes?

Mvh Steelman
Avatar billede xorzisten Nybegynder
13. oktober 2003 - 12:16 #1
Jeg tror det er noget med hvilken zone den servers IP er inde under, prøv at sætte den til "trusted", er du sikker på det virker hvis du slår zonealarm fra ?
Avatar billede steelman Novice
21. oktober 2003 - 11:21 #2
Ja, det virker hvis jeg slår ZA fra. selvfølgelig er jeg sikker på det...
Avatar billede steelman Novice
28. oktober 2003 - 10:31 #3
Nå... glem det... ZA er røget ud til højre... Har installeret NIS2003 istedet.