Avatar billede oxboll Nybegynder
06. oktober 2003 - 16:23 Der er 12 kommentarer

Firmware til DI-604

Jeg skal på Xbox live, men jeg har læst mig frem til at D-link router DI-604 kun understøtter xbox live med firmware 2.1 eller derover. På D-link's amerikanske site står der at denne firmware kun er til US modeller og ikke kan bruges i andre regioner.

Kan der virkeligt passe at jeg skal ud og købe ny router eller kan jeg bare downloade firmwaren fra usa??
Avatar billede strikemusic Nybegynder
06. oktober 2003 - 17:07 #1
Jeg har fået den nye version firmware men opdateringen er på eget ansvar som de skriver kan det få betydning for garantien

strikemusic
Avatar billede strikemusic Nybegynder
06. oktober 2003 - 17:09 #2
Åh jeg glemte at sige at jeg har installeret den og der var ingen problemer efterfølgende med min DI-604
strikemusic
Avatar billede casjachan Nybegynder
06. oktober 2003 - 17:21 #3
Jeg ved ikke om det her hjælper dig. Du kan prøve siden
http://support.dlink.com/downloads/
og vælge din model. Du ser herefter to billeder, hvor du kan vælge den der passer til din router. Firmwaren til den valgte skulle virke (Måske).
Avatar billede bjuhl Nybegynder
06. oktober 2003 - 18:00 #4
Du kan rolig opdatere firmwaren selv om de skriver det kun er til US modeller. Bare du vælge den rigtige version (via billederne) som nævnt ovenfor.

Tror du din D-Link er lavet i Danmark.....?  :-)
Avatar billede holmenkolmen Nybegynder
06. oktober 2003 - 20:59 #5
Jeg får først min adsl forbindelse den 13/10 - men jeg prøver med den ny firmware.
Avatar billede sur69 Nybegynder
07. oktober 2003 - 16:16 #6
Kig her (D-link.se) http://www.dlink.se/support/supportdb.asp og søg på internet gateways + DI-604, her er lidt forskelligt. Der er nemlig forskel på US og de europæiske D-link maskiner, de kører med forskellige firmware versioner.
Avatar billede bjuhl Nybegynder
07. oktober 2003 - 16:52 #7
Så siger jeg det lige igen......

Du kan sagtens bruge de amerikanske fírmwares. Bare du har valgt den rigtige version på www.dlink.com
Avatar billede sur69 Nybegynder
07. oktober 2003 - 16:57 #8
Du kan også besøge den her.... http://www.dlink.dk/support/supportdb.asp
Avatar billede sur69 Nybegynder
07. oktober 2003 - 17:04 #9
bjuhl : Bare for at bore lidt.... det her skriver D-link ved flere af deres produkter, hvis det ikke gælder for 604'eren beklager jeg.

Attention:
This firmware is engineered for US products only.
Using this firmware on a device outside of the United States will void your warranty and may render the device unusable.

Please contact the D-Link office in your region for firmware updates that are compatible with your D-Link product.
Avatar billede sur69 Nybegynder
07. oktober 2003 - 17:08 #10
Jeg har selv en DI-804, og den kan IKKE bruge de amerikanske firmware-opdateringer, det er ganske enkelt ikke muligt at instalere dem. US firmware er v.4.xx og EU firmware er V.2.xx
Avatar billede bjuhl Nybegynder
07. oktober 2003 - 17:27 #11
Det skriver de ved alle produkter.

Men har opdateret en del 604 og 614+ (samme routerdel) med amerikansk firmware. Uden problemer......

Spørgsmålets overskrift lyder: FIRMWARE TIL DI-604

Hvad DI804 kan og ikke kan, ved jeg ikke. Men det var jo heller ikke spørgsmålet. Der er ikke nogen problemer med 604
Avatar billede gasper Nybegynder
11. oktober 2003 - 00:30 #12
Her er et link til europæisk firmware:
http://www.dlink.se/support/sdbdetails.asp?Id=58