Avatar billede jonlanghoff Nybegynder
06. oktober 2003 - 14:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Min computer fryser.

Jeg har forsøgt at underclocke min computer, dvs. jeg satte den fra 200 til 100 MHz,og nu fryser den inden jeg når til det punkt, hvor jeg kan trykke delete. Min konfiguration:

ECS 648FX-A S.478
Pentium 4 Nortwood 2600 MHz
512 MB PC3200 Elixir
Avatar billede sony-ericsson-lover Nybegynder
06. oktober 2003 - 14:29 #1
og ?
Avatar billede sony-ericsson-lover Nybegynder
06. oktober 2003 - 14:30 #2
vis din computer fryser så put et tæppe omkring den :)
Avatar billede ird Praktikant
06. oktober 2003 - 14:32 #3
Stop dog de latterlige indlæg sonu ericsson eller du modtager en anmeldes med det samme!!!
Avatar billede brops Nybegynder
06. oktober 2003 - 14:35 #4
reset din bios gøres med jumper 1 normalt eller ved at tage strømmen og fjerne de lille batteri på bundkortet
Avatar billede snowball Novice
06. oktober 2003 - 14:36 #5
sony-ericsson-lover: Med mindre du har noget fornuftigt at bidrage med til et spørgsmål, så undlad venligst at skrive noget.

Godt nok er du ny bruger her på Eksperten, men siden du har gjort det i en del spørgsmål, så betragt dette som din første advarsel.

Læs evt. http://expfaq.1go.dk/?id=56#generel_opforsel og de andre ting der står på den side.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede sjoske Novice
06. oktober 2003 - 14:36 #6
Går ud fra at du har gjort det via bios.
Du kan resette din bios ved hjælp af en jumper på dit bundkort.
Hvis du har manualen over dit bundkort, kan du der se hvad det er for en jumper det drejer sig om...
Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
22. oktober 2003 - 22:43 #7
hvorfor er det nu lige du over underclocket din cpu??? ville du se hvor langsom den kunne køre?
Avatar billede ird Praktikant
27. februar 2004 - 14:32 #8
Fik du måske tid til at give feedback her eller lukke tråden????